Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '13

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
137
 

Bende Akil Adam olmak istiyorum!..

Bende Akil Adam olmak istiyorum!..
 

Kimi, Akil Adamlar diyor…

Kimi, Akil İnsanlar…

İsmi ne olursa olsun, bu Akiller topluluğuna bende adayım…

Herkes bir isim öneriyor, önerilen isimlere bakıyorum, benden eksikleri var fazlalıkları yok.

Tabi hemcinslerimin!

Şöyle bakıyorum önerilen veya medyaya sızdırılan isimlere; isimlerin hepsi bir şekilde iktidara destek olmuş kişilerden. Hiçbir muhalifin adı geçmiyor.

Muhaliflerin adı geçiyorsa bile ben farkında değilim!

Belki Suriyeli muhaliflerin ismi geçiyor olabilir!

Memleketi terör belasından kurtarmak için önerilen isimlerden hiç birisi, ülkenin bütünlüğünü, laik düzeni savunmuyor. Hemen hemen hepsi ceplerini nasıl dolduracağını düşünüyor.

Önerilenlerin neredeyse tamamı Liberal(!) Ama öyle ekonomi bilen liberallerden değiller. Bunlar kendi ekonomilerinden başka bir şey düşünmüyorlar.

Öyle özgürlüklere falan kafa hiç yormuyorlar. Varsa yoksa kendi özgürlükleri!

Onlar için barış, iktidara yağ çekerek, bir dediğini iki etmeyerek, cebi doldurmak!

Yoksa halkların özgürlüğü, barış, demokrasi, sosyal devlet gibi ilkelerin yakınından bile geçmiyorlar.

Akıllı adamların bazıları iktidar tarafından sevilmese de, terör örgütü ile iyi ilişkileri var. O nedenle akıl Adamlar Komisyonuna girmeyi hak ediyorlar.

Akil Adamlar Komisyonuna girmek için üç şart aranıyor.

Birincisi; İktidar partisine kesinlikle sadık olacaksın…

İkincisi; Cemaatle uzaktan yakından mutlaka bir ilişkin olacak!

Üçüncüsü; Terör örgütüyle bir ilişkin yoksa Kürt de değilsen, mutlaka kandil’e gidip, terör örgütü elebaşılarıyla özel görüşmeler yapmalısın.

Bu kadar yetmez mi diyenler olabilir.

Yeter, yeter…

Bende bunlardan birisinin içine girmeyi düşünüyorum.

Belki o zaman beni de Akil Adam seçip, bu yaştan sonra köşeyi dönmemi sağlarlar.

Yalnız Akil Adam olmanın bazı tehlikeleri de var.

Örneğin; yarın bu barış süreci(!) sekteye uğrarsa, savcılar akil adamları sorumlu tutup, içeri tıkabilir.

Yani sizin anlayacağınız seçilecek akil adamlar, olası başarısızlığın sorumluları olarak seçiliyorlar.

Yetkisiz yetkililer demek en doğrusu!

Ali Rıza İZGİ bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Mesut Bey sizin de ifade ettiğiniz gibi, muhaliflere ya da size bize "Akil"lik yok. Şıracının şahidi bozacı olmak zorunda. Nasıl ki malum bazı davalarda "gizli tanıklık" müessesesi kuruldu ve işletiliyor, burada da bu düzen üzerinden bazı meseleler halledilecek. "Biz yapmadık akil insanlar yaptı" denilecek. Ya da "bu bizim tasarrufumuz değildi, halkın içinden gelen! Akil İnsanların, yani sizlerin tasarrufuydu" denilecek. Saygılar.

Ali Rıza İZGİ 
 28.03.2013 9:11
Cevap :
Merhaba, yorum ve katkı için teşekkürler. Aslında Akil, yiyici, obur, yamyam demekmiş. Aslı Akıl adamlarıymış. Selamlar, saygılar...  29.03.2013 10:16
 

Kıymetli Mesut KARİP :Siz mimilisiniz,sizden seçkin,elit akil olmaz,isteğiniz padişah tarafından geri çevrilmiştir.Ey akiller,seçkinler/Nerede bizim şehitler/ Gözyaşlarını siler Analar,babalar neredeydin/Kınalı kuzular boşuna mı gittiler /Ey akiller,elitler seçkinler/Akıl kaybolmuştu meğer/Kördü görmedi gözler/Yakanıza yapışır mahşerde şehit eller.Sana selam saygılar gönderiyorum.Sakın üzülme akil adam olmadığın için.sağlık,sıhhat ve mutluluk diliyorum.Benim gönlümün Akil insanı sensin güzel kardeşim.Bekleyelim görelim..

Mehmet Burakgazi 
 28.03.2013 5:31
Cevap :
Merhaba, yorum ve katkı için teşekkürler. Olsun, padişahım çok yaşa!.. Selamlar, saygılar...  29.03.2013 10:17
 

Evet işte, "neye göre", "kime göre" akil? Yoksa "bana yandaş olan akildir" anlayışında gidilirse, o akilin, onu akil seçenden ne farkı kalır, ne yararı olur? Saçma. Keşke, gerçekten "gerçeklere-doğrulara GÖRE" akil olanları seçebilip, ancak öylelerine akil denebileceğini ve onlardan asıl feyz almayı hiç olmazsa akıl edebilecek kadar aklı olabileydi insanların. Saygılar, selamlar...

Filiz Alev 
 28.03.2013 5:21
Cevap :
Merhaba, yorum ve katkı için teşekkürler. Tabi ki iktidara... Selamlar, saygılar...  29.03.2013 10:18
 

hocam, ben de yaz listeye benide!

Newyorker 
 28.03.2013 3:55
Cevap :
Merhaba, yorum ve katkı için teşekkürler. Tamam:))Selamlar, saygılar...  29.03.2013 10:18
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 3842
Toplam yorum
: 6442
Toplam mesaj
: 310
Ort. okunma sayısı
: 3009
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster