Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Bende bir sorun mu var

İhtiyaçlarım ve ilhamım belli olmaz. Nerde neye ihtiyaç duyabilirim, ya da nerde hangi şeyden ilham alırım ? Bunun için hep kendimi aramışımdır ve her seferinde aradığım yerde değil, hiç aramadığım yerlerden çıkmışımdır. Oysa kendini bulamayn bir insan olarak insanların duygularını, gereksimlerini sezgisel olarak çok rahat algılayabilmişimdir.

İnsanların sorunlarını çok çabuk üstlenip, çaba harcarım. Üstelik bunu görev haline getirip, bu yüzden çok mutsuz olmuşumdur. Sözcüklerimi iyi kullanmaya çalışır, güzel iletişimler kurarım. Nedense çok fazla önemser, ilgilenir 'HAYIR' demek çok zor gelir bana.

Sadakat en kutsalımdır. Gerçek aşkların var olduğuna ve sevginin sonsuzluğuna inanırım.Duygusal yanım ağır basar ve içimde iyi niyet beslerim.Bazen abartır ukalalık eder;herkezin ne istediğini bildiğimi sanırım. Gevezelik eder ve hep acelem vardır.Bu yüzden bazı küçük ayrıntıları atlarım.

Ama hep geleceğe yönelmişimdir. Her zaman iyi düşünüp, iyiye götürmeye çalışıyorum.Bu yüzden katlanılmaz insanlara bile katlanabilme sabrını gösteririm.Kafamı kullanmayı beceremem, yüreğim benim tek yol haritam.Düzenli olmayı severim. Aldığım başladığım iş mutlaka bitmeli.

Yeter ki bir kez inanayım, sonuna kadar giderim.Tek başıma uzun zaman geçiremem.Ben başta kendimi ve insanları seviyorum.Sizce ben nerdeyim ?

 
Toplam blog
: 43
: 589
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

Bu dünyada kimine eş, kimine kardeş, kimine evlat oldum. Evlatlar doğurdum. Sevdim, sevilmedim. S..