Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Bende birşeyler yazacağım. :)

Efendim. Şmdi mutlaka sende bişey yazmalısınki blogun açılsın dediler. Son iki günümden bi esinleme yapayım dedim hala da etkisi altında kalmış olduğum konudur bu e tabi üçüncü günü yaşıyorum haliyle.

Tamam konudayım; yürüyorum bana ayrılmış olan sınırlı taş topluğu üzerinde ismi kaldırım olan hafif betonerme yapının. :D yokyok boyle ayrıntılı anlatmıcam. Herkes bana doğru bakıo gibi geldi biran. İleri bakınca aman tanrım iki bayan 14-16 yaşları arasında ve mini etek giymişler herkes kendilerine ayrılan süre içinde hanım kızlara bakıolar :) Ya çok komik eğer bakmak bir hünerse ben arkalarındayım sürekli bakarım istesem. Ya da neden arkasına geçip bakmaya devam etmiyosun aman bu şaka yapmayın taksimde gördük neler olduğunu. Utandım ve o kaldırımdan hızlıca ilerleyip o gördüklerimi unutmak istedim çünkü bayanlara gerçekten çok kötü bakıp rahatsız ediyorlar inanılmaz laflarla. Hem cinsim yerlere düşüyor eziliyor hem de kaba saba bir olaylar işte ve aklıma dün gelidi.

Bir arkadaşın evinde misrafir görevimi dört dörtlük yapmak kaydiilen oturuyorum, güzel çok gülüyoruz eski yapılanlar anılar vs. toplam 3 kişiyiz ve 4. geldi malum iş güç anca tabii. Efendim şahsı muhterem kendisi Almanyadan gelmiş bir süreliğine ve dönecek ama ne zaman belli değil bi ben tanımıyorum kendisini diğerleri sıkı bir dostluk içinde yıllardır. Arkadaşı çok dertli bir şekilde, ben anladım kardeşim yurtdışında tatil yapmamız gerek türkiyede artık olmuo dedi. Yani burdan sıkıldım yurt dışı nasıl kanka sen nediosun diiye sordu. Valla çok tavsiye ederim ama bi cafe ye gitsen bile ister istemez gözün takılıyo yani garsona bile bakıosun cok güzel kadınlar var! ( amanıın bu nedemek ya. Yurt dışı mantığımı bu dur noluyo demeden) işte biliyorum ama dil yok bende ingilizce falan nasıl olcak peki. - ya sende Almanyada herkes türkçe bilio nolcak. O zaman ben almanyada tatil yapıcam demezmi. Bu sıcak yaz mevsimi Almanyada tatil :) konuya giricem ama nerden gireyim de düzeltiyim diye seyir halindeyim tabi. :) yok kardeşim bnce gelme tatile çünkü Alman kadınları Türkten bıkmış şekilde sen bence başka yere git demezmi. Ama benim yanımda inglizce bilen biri olmasın Almanyada yinede akrabalar var onun kardeşi şunun tanıdığı belki biri ile çıkarım bi akşam! neler oluyor yaaaa :D yani hiçmi oranın kültürü önemli değil.

Arkadaştan beklediğim soru geldi sonunda. sen bir kadınla tanışmak istiyorsun ama öyle beden diliyle olmazki sonuçta bir iki bişey konuşman lazım orda herkes külttürlü 18 yaşında kızlar sabaha kadar eğleniyor!. :D kültür = e bak neyse. olmaz dimi kardeşim der ve ben bir iki ay ingilizce kursuna gitsem olurmu ya en azından biraz öğrenmiş olurum oturup 10 dk konuşsam yeter zaten der. :D Bu konu öyle bir uzadıki enson beraber çıktılar sanırım arkadaş yaz tatilini Almanyada geçirecek.
 
Toplam blog
: 11
: 442
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

1979 Ağustos ayı doğumluyum tipik Aslan burcuyum. 1995 yılında kendi biriktiğim harçlıklarla aldığım..