Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '13

 
Kategori
Edebiyat
 

Bende bu yürek varken, ben çok kitaplar yazarım, çok şiirler dökülür dudaklarımdan,

Bende bu yürek varken, ben çok kitaplar yazarım, çok şiirler dökülür dudaklarımdan,
 

Emel Seçen


Emel Seçen

Kırk Yaşıma Armağan - Meşk-i Nar

Kırk Yaşıma Armağan’dır dedi ilk başlarında, sonrasında da Meşk-i Nar olsun’la devam etti.

İlkinde şiirlerimle sesleniyorum dedi ikincisinde ben roman yazmalıyım da karar kıldı.

Meşk-i Nar da kaybettiğimiz ana değerler üzerinden; biraz kendimizi sorgulama, aradığımız aşkı, sevdayı inceleme!

AŞK!

Cep telefonlarda kısa mesajlar,

Facebook gibi sosyal paylaşım ağlarında da anlık haberleşmeler değil elbette…

AŞK!

Olmalı herşeye dedi ve yazdı…

SONRASINDA; Türkiye gibi etkin bir coğrafya!

Geleneklerimiz,

Adetlerimiz ve güzelliklerimizle başladı ardından devam etti…

Biraz değinmek istedim.

En çok da aradığımız gerçek!

AŞK!

Sevgi var mıdır dedim?

Sorgularımdan Meşk-i Nar roman olarak doğdu…

Ne ile gelmişti Meşk-i Nar?

İSTANBUL’la…

Dahasına geçti ve dedi ki:

Onunla ortak sevdamız…

İSTANBUL VE AŞK

Gönül ister ki dursun akrep ile yelkovan

Bir su sesi ile çağlasın yaşanan

Her yeri ayrı bir dem yürekte kalan

Hayatın bizlere verdiği Armağanlar çoktur, hepimize lütufları fazladır.

Benim armağanlarımın başında babam gelir, nurlar içinde yatsın. Şiiri edebiyatı kâğıtla kalenim dansını, bitmeyen tükenmeyen tango yu ondan edindim.

Sanatla randevumu bahçe kapımızı açarak beni buluşturdu.

Bu ne büyük bir armağandı Yarabbi…

Hayat garipliklerle dolu değil midir?

Eli kalem tutanları bunlar beslemez mi?

Bizler yüreği ellerinde olanlarız.

Aklımız; Ruhumuzla,

Ruhunuz; yüreğimizle çarpışır…

Deriz ki; birşeyler yapalım… Yaparız da!

Benim; eylemlerim çocuk yıllarımda başladı.

Sevdim yardım etmeyi,

Beğendim herkesi gülümsetmeyi…

Bir çok derneklerde görevli oldum, bir çok yardıma muhtaçlara kendimce yardım ettim. Bunlar beni güçlendirdi.

Hep şükrettim…

Sadece yazmıyorum, şiirlerimle ruhlara seslenmiyorum, ben yardım da edebiliyorum, ben birilerinin yaralarına derman da olabiliyorum.

O zaman güçlü oluyorum, o zaman şanslı oluyorum.

O zaman edinimlerim artıyor, o zaman besleniyorum.

İşte o zaman ruhum zenginleşiyor dizelere dökülüyor ve diyorum ki:

Bende bu yürek varken, ben çok kitaplar yazarım, çok şiirler dökülür dudaklarımdan, ben gönlümdekileri sıralarım hayatıma, önceliklerimde sunuculuk da olur neden olmasın, önceliklerimde bir çok güzellikler olur neden olmasın?

Ben hazırım.

İnşallah sıra üçüncü kitabımda…

Başarıların hep artsın, şans yanında olsun…

 

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....