Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Bende durmak!

Bende durmak!
 

BİR BEN, YİNE BEN. BEN KALMAK, BENDE DURMAK!.(Resim internetten alınmıştır)


Saçma geliyor mu? Evet sana saçma sapan geliyor sözlerim. 

Bir ben kalmak istiyorum, nasıl diyorsun? Bende bilmiyorum. 

Yüklendiklerimden, yüklenilenlerden sıyrılmak ve ben kalmak istiyorum. 

Kapanmak küçük bir mekana, uzaktan da olsa deniz görsün lütfen. 

Sırt üstü uzanmak bir yatağa ve hatta boş, boş tavanı seyretmek istiyorum. 

Küllüğümün tepeleme dolmasını, anason kokusunun beni boğmasını. 

Ne yaptığımı kimsenin sormamasını, hesapsız yaşamak istiyorum. 

Yorgunum sırtladıklarımdan, peşi sıra koşuşturmaktan benim olanların. 

Onları da özgür kılmak ve kendime bir iyilik yapmak istiyorum. 

Bir ben, yine ben. Ben kalmak, bende durmak istiyorum. 

Başladığım yarışın sonunu merak etmeden, durmak artık koşmadan. 

Uzaktan bir filme bakar gibi seyretmek, hayatımı ve hayatları. 

'Şimdi'nin tanıda varmak, daha ötesi için endişe duymamak istiyorum. 

BEN ARTIK DURMAK İSTİYORUM!!! 

 
Toplam blog
: 247
: 709
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

Buradayım işte. Yaşamın tam içinde. Her anın benim olduğunu bilerek. Yaşamın sadece "Şimdi" olduğun..