Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '15

 
Kategori
Güncel
 

Bende mi gitseydim ne?

Bende mi gitseydim ne?
 

Şehidimizin hamile eşi sağlıklı bir şekilde doğum yaptı. Allah analı babalı büyütsün demek isterdim. Ama kalleşçe babasını öldürdüler. Doğacak bebeğinin yüzünü göremeden onunla ilgili hayallerini umutlarını gerçekleştiremeden şehit olup bu dünyadan bütün hayalleri ve umutları ile göçüp gitti.                                      
 
Keşke diyor insan, bebeğini kucuğına alabilseydi. Keşke birilerinin şovuna katkıda bulunacağına kadıncağız dağ başında kocası yanında doğursaydı. Keşke diyorum çünkü, masum bir bebek dünyaya gelmeden kaybetti. Hiç bir zaman baba neydi, nasıl birşey bilemeyecek.                                                                 
 
Keşke bizim büyüklerimiz bu olayı reklam olarak kullanmasalardı. Bilindiği üzere zaten Gaziantep büyük bir il her ne kakadar first leydinin doğum bilgileri kadar, oradaki nisaiye doktorlarımızında  bilgileri vardır. Sonuçta diplomalarını bakkaldan almamışlardır. Sayın first leydimiz farkındalar mı acaba kaş yaparken göz çıkardığının orasını bilemem ama bana göre şovdan başka bir şey değildi. Meslekdaşlarına haksızlık yaptığını, rencide ettiğini biliyormu bilemem ama keşke doğum yaptırmak için Ankara'dan oraya uçacağına, meslekdaşının birini rica etse bu işi şov için değil Allah rızası için seve seve üzerine alırdı.                   
 
Keşke benimde haberim olsaydı. Sonuçta Gaziantep'teki uzman doktorlar çok bilgili değil. Ee sağlıkçı olarak ebeye, hemşireye ihtiyaç vardır. Annesi ve bebek ne kadar mutlu olurdu. İşin kinayesi bir tarafa bu tarz davranışlar bence çok bayağı sıradan ve ucuz reklamdır. Madem bu kadar üzgünsünüz ailenin yanına kameralar olmadan takacağınız altınları kimselere göstermeden taksaydınız. O  zaman niyetinizin gerçekten iyi olduğunu anlardık. Sayın first leydim meslekdaşlarınızı küçümsediğinizin ve reklam yaptığınızın farkında mısınız?     
 
Ben o bebeğin yerinde olsaydım eğer; sizin beni dünyaya getirmenizi değil, babamın yanımda olmasını isterdim. Reklamınızda altınlarınızda sizin olsun derdim.  
 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..