Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Bendeki çözümsüzlük; sığamıyorum!

Bendeki çözümsüzlük; sığamıyorum!
 

Bu dünyadaki içim


Düştüm. Bir kez daha benden düştüm.

Bu dağ, bendeki hangi dağ?

Ruhum felaket kanıyor!.......

Bir kez daha bendeki kan kaybından gidiyorum.

Adalar'a vuruyorum, tekrar tekrar vuruyorum başımı Adalar'a; benden beter ağlayanların yaşlarında boğulmak için elimden geleni yapıyorum.

Maalesef bende yaşamaya devam mı ediyorum?

Anlamıyorsun beni diye saldırıyorum güneşe, aya, yıldızlara; uykusuz yapışıyorum günün, dünün, yarının yakasına; bir türlü sıyrılamıyorum benden, bendeki bu çözümsüzlükten!

Doktorları da aşmışım, ne doktoru!?

Sen önce kendini tanının bendeki tanısında yere düşmüş dövüyorum yerdeki beni bir yerden tanıdık kahkaha eşliğinde; peşimde kim varsa dökülüyordu denize.

Uzatmaya ne gerek, çek ipini bitsin!

Bendeki çözümsüzlük bitmiyordu, çek ipini çek çek, ne derinlik, ne yükseklik, ne en, ne enginlik, boyun moyun yok, inanmıyorsan soyun, beden meden yok; bir ruh tutturmuşum, elde bakıyorum o da yok!

Oysa o kadar kolay ki bedeni salıvermek, Adalar manzaralı kendinden çıkıvermek de nedense aklıma dedem geliyor, yürüyoruz "Köprü"de, o bizim "Köprü"de, ölümü yaşamla döve döve.

Sığamıyorum bana, dünyaya, ne yaşama ne de ölüme; sığamıyorum!

1. Not: Kıramadım bendeki bir diğer beni, doktora gittim. Doktor, uyumalısın, dedi, en azından bir yıl sende deliksiz, uyumalısın uzun uzun. Soramadım doktora o bir yılın sonrasını, saçma, dedim yanımdakine ve çıktım açık havaya.

2. Not:

Bedenim bendeki şiiri serbest bırakmış
bendeki öyküyü romanı denemeyi
çırılçıplak sizdeyim
herkesin şiiri
hepinizin öyküsü romanı denemesi
dövüyor ruhumu
durun demiyorum
yalvarmayacağım
öleceğim
ve
ölmeyeceğim bende!

3. Not: Dinlemeli hem ölümü, hem yaşamı; dinlenmeli!
 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..