Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Bendeki sana

Bendeki sana
 

Git istersen gelme.

Ben seni görmeden de yaşarım,

Sesini duymadan da.

Ama bana asla beni unut deme

Bana sakın beni sevme deme sakın…

Bir insana tapmayı,

Görmeden sevmeyi,

Onun yokluğuyla var olmayı sende öğrendim.

Tüm bunları seni severken öğrendim.

Beni sensiz bırakma!!

Hoş bıraksan da sensiz olamam ki

Eğer bana git dersen

Unutma ki;

Senin içinde bir yerde mutlaka bir ben olacaktır.

Çünkü o zaman ben kendimi sende bırakacağım.

Bende de bir sen olacak.

Çünkü seni içimden çıkarmayacağım…

UNUTMA; sendeki bana iyi bak.

Bende ki sana kimse dokunamayacak!!!

SEN BİLE!!! SEN BİLE!!!

 
Toplam blog
: 28
: 324
Kayıt tarihi
: 28.05.07
 
 

Düzce Akçakoca'da muhasebe okuyorum. 2. sınıf öğrencisiyim. Eğlenmeyi çok seviyorum. Büyük zevk..