Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Bendeki senle hasbihâl

Bendeki senle hasbihâl
 

Saklanabilir mi edimsizliğimde koskoca bir kasırga?
Bende bilmezdim, öğrendim...oluyormuş işte...

Bir sır vereyim sana ister misin?
Dur dinle, yanaş yamacıma şöyle.

Fısıldamak istiyorum... söyleyeceklerimi duymasın bendenki senden başka hiç kimse diye.
Hatta...hatta yanıbaşımdaki sen bile...

"Öyle çoksun ki sen bende..."
Üstelik sen bile bilmiyorken...

Ve sen sevdiğim; sen böylesine benim, böylesine benimle, böylesine içimdeyken...
Durgun bir göl gibi şimdileri aksim...

Çoksun dedim ya sana..
Bende, ama benim değilken...

Neden dersen sorma derim, söyleyemem.
Belkide...belkide seni sevmeyi yokluğunda öğrendimdendir...bilmem ...

Şimdi artık sen bende...
Artık sadece sen; bende ki senken böylesine...

Öylesine büyüdünki içimde...
Senden bile çoksun artık, bu son halinle bende...

Ayna

29.05.2008

 
Toplam blog
: 268
: 1969
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Var olan her oluş ve bozuluş hakkında gözlem, tahlil ve sonuca varma sürecindeki yolculuğumu, siz..