Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '16

     
    Kategori
    Deneme
     

    Benden bana satırlar

    Benden bana satırlar
     

    Kendine mektup


    Sevgili ben,
     
    Biraz şımarık, oldukça sabırsız, idealist bir ben...Takdir edilmeyi, onaylanmayı bekleyen, emeği değerli bir genç kız. Ben değerli, okumuş, kültürlü, güzel, kafası taze bilgilerle dolu, dopdolu, canlı, capcanlı, kendisi tez canlı...
     
    Enerji sorunsuz, çocuk da yaparım, patron da olurum diyen bir genç ben. Pasta da yaparım, dolma da oyarım diyorum, diyorum ama işin aslı plana uymaz. Aradan geçen seneler, bunu bana güzelce anlatır; anlatmakla kalmaz, yaşatır, öğretir, değiştirir, yetiştirir. Şimdiki beni doğurur. Ben çocukları doğururken hayat da bana doğurur; 
     
    Doğurur ki öğreneyim,
     
    Öğreneyim ki bileyim,
     
    Bileyim ki ayayım,
     
    Ayayım ki aydınlanayım,
     
    Aydınlanayım ki anlayayım;
     
    Hayatı, insanları, amacı, zamanı, dünyayı, içini, dışını, ufkunu...
     
    Benden bana satırlar bunlar; olgun, anlayışlı, sabırlı, akışta...
     
    Şimdiki ben, sevgiyle kal.
     
     
     
      
     
    Toplam blog
    : 1
    : 48
    Kayıt tarihi
    : 02.03.16
     
     

    Universitat Salzburg'da iç mimari, Akademie für bildende Kunst in Hohenaschau  yaz akademisinde r..