Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '13

 
Kategori
Blog
 

Benden bu kadar, hakkınızı helal edin…

Benden bu kadar, hakkınızı helal edin…
 

26.8.2008’de yani bundan tam 1642 gün önce ilk yazımı Milliyet Blog’a yolladığımda bu güne kadar 1514 blog yazacağımı hiç düşünmemiştim. Hele hele 2 240 000 sefer okunacağımı söyleseler güler geçerdim. Hemen her gün bir yazı yazan için ortalamada yazı başı 820 okunmayı tutturmak siz sevgili okurların gösterdiği üstün ilginin bir kanıtıdır. Hepinize çok teşekkür ederim.

Hep biliriz ki her başlangıcın bir sonu vardır. Tabii yazı yazmanın da. Her ne kadar sevenler için her son erkense de insan her şeyi iyi hesap etmeli. Yıldızı sönmeden, kimseyi bıktırmadan gitmesini bilmeli.

Sevgili dostum Ufuk Kesici veda ettiğinde birden giderek daha azaldığımızı hissettim. Geri dönüp baktığımda yaprakların nasılda hızla döküldüğünü fark ettim. Kimisi rahmetli Mustafa Mumcu gibi hakkın rahmetine kavuşmuş, kimisi Emine Supçin gibi yazmaktan vazgeçmişti Bunlar beni de bir durum değerlendirmesine itti.

Bu camiada çok değerli dostlar edindim. Kimileri sadece sanalda oldular, kimileri ile ise el sıkışma şerefine eriştim. Ama hepsi de aziz dostum olarak kalacaklar. Bundan sonra vaktim nispetinde yazılarınızı okuyacağım.

Sevgili Mesut Karip, Erdal Ceyhan, Necati Gürel, Ahmet Elden, Süleyman Akyürek, Halil Güven, Selçuk Şensöz, muhabbetçi, Yurdagül alkan, Ayrıntıda Gezinmek, İsmail Hakkı Cengiz, Ayşegül Havyar, Ögeday, Turbest, Vildan Sevil, Filiz Alev, Sakin koşar, Mehmet Burakgazi, Newyorker/sade vatandaş, Kerim Korkut, Suat Zobu, Şahin Özşahin, Tly Ekr, Dr. Atanur  Yıldız, ve şu anda ismini anımsayamadığım pek çok dost. Hepinize desteklerinizden dolayı teşekkür ediyorum.

Vakit veda vaktidir. Hakkınızı helal edin…

İzmir 2013-03-18

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..