Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Benden ziyade

Benden ziyade
 

Her yerde bir ben vardır benden öte
Öteki diyarlarda da birde sen..........
Melodiler varmış cıvıldaşan
Arasına sıkışan cümleler mi varmış
Beni sana davet edecek olan
Yoksa güneşin arkasındamı bekle diyordun ...
Ordaki senle buluşmam için bana

Görüyorum
Binlerece kabuk bağlamış zırhını
Ağlamaklı gözlerini
İnanmaz olmuş göremediği
Karşındaki aynaya

Sahte sanıp aldırmamış
Yalanların içindeki doğruya
Görememiş zamana bıraktığı emanetini
Unutmuş eskisi gibi olmayı

Yanar döner hançerlerle dağlanmış vucuduma
Soğuk bir bakış mı değdi içimi sızlatan
Peki öyle olsun şekerim
Ben yine ısıtacağım içimi türlü hayallerle
Seyredeceğim güneşe dogru kayacak yıldızları
Etrafımda savrulan dalgalara batacağım ve
Seni dinleyeceğim o derin sessizlikte..
Dağlamıyorum bu sefer yaramı içimdeki korkular aksın
Sende gör
Dökülsün parcalanmış duygular sende gör
Bütün bekleyişlerimde bekliyorum seni

Bari gel artık son öpücüğe

 
Toplam blog
: 4
: 556
Kayıt tarihi
: 17.01.08
 
 

1985 Trabzon doğumluyum Uzun bir öss maratonu sonrasında universiteye katılmaya hak kazandım suan T..