Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hikmetullah Yetkin Gazeteci Yazar

http://blog.milliyet.com.tr/hikmetullahyetkin

11 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Bendi Sevarem

Bendi Sevarem
 

Gazeteci-Yazar:Hikmetullah Yetkin'den Bend-i Sevarem


Durma… Ses ver gizemli gönlüme,
Binlerce insana vaatte bulunsanda,
Bakma dilimdeki şikesteye…
Seni sensiz bir yudum serüvene,
Etme beni Hilalsız zamanlara…

Kaldırımlar yol alırken ufaktan,
Senden sesini duydum taç yapraktan…
Başlar ağrıdı, sevenler ağladı,
Gönüller seni bekledi,
Bir yudum su misali seni sevdi bu gönül…

Mecnun olamadım gönlünde,
Sevgisiz kalamadım dilinde…
Sana bakan gözler kör, diller lal oldu…
Nerede kaldın Hilallı gözlüm.
Neredesin bend-i sevarem….

 

 

Hikmetullah Yetkin

 
Toplam blog
: 115
: 984
Kayıt tarihi
: 15.10.12
 
 

Susmak en iyi cevap olsa gerek. Basitin yorumu, ağırın taşını sayar sadece...  Hikmetullah Yetkin..