Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Bendim o

Bendim o
 

Hani o gece gozlerinde sabahlayıp, guneşi beklediğim
Üşüten bakışlrında gördüğüm tuhaf sıcak vardı ya
Kabusları pembeye boyayıp salkım saçak süslediğim
Hayalimde canımla beslediğim sen değildin, bendim o

Hanı o tek hece etmeyen küçücük sözlerın var dı ya 
Toplayıp yerlerden destanlar yazdığım yarım harflerin
O destanda bir gönül hikayesinin kahramanı dolaşırdı ya 
Hani sen sanıp da göz kırpmadan seyrettiğim, bendım o

Hani bunca çiğlik içinde pişmiş yanık gönlün vardı ya 
İçindeki çocuğun saçlarını okşayarak büyüyen, büyüten 
Kışlara bahar getiren sesin vardı ya gül kokusu gibi
Hani bazen susarak anlatırdın ya kendini, bendim o

Hani şiirlere sığdıramadığım eşsiz sevgili vardı ya 
Bir gülüşünde bir kainatın muhtevasını bulduğum
Karanlıktan korkmalarıma tuttuğun dev kandillerde
Sönmeyen nur, bitmeyen umut dediğim,bendim o

Hani mirac misali yüceliğine çıkıp çıkıp düştüğüm 
Kanayan her yarama merhem sevmelerin vardı ya
Kaynağı haktan hakkaniyetli billur pınarlarından
Hani kana kana içipte sen olurdum ya işte bendim o

Sözüm ona başkaydın ya her adı yakıştırmazdım sana 
Herkesden başka telaffuz ederdim adının aşk tarafını
Hayat derdim, umut derdim, ne desem de olmazdı ya
Velhasıl senın aynan da her ne gördüysem, bendim o

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..