Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '14

 
Kategori
Deneme
 

Bengisu diye biri..Nasıl canlı ve nasıl heyecanlı video klip?

Bengisu diye biri..Nasıl canlı ve nasıl heyecanlı video klip?
 

Aranan ses bulunmuştur..

Tenor..

Yüksek oktavlı..

Artı

Tiyatral yeteneğe sahip..

Daha bi artı..

Sempatika..

Sempatik yani..

Üstelik kilosuna rağmen harikulade dans ediyor..

Akademik eğitimine kısa süreliğine ara verip müzik eğitimini Amerika'da tamamladıktan sonra "dünyanın öteki ucu" adlı sıngılını çıkaran Bengisu'dan söz ediyorum..

Müthiş bi yetenek!

Müzik dünyasında henüz çiçeği burnunda sanatçı Bengisu'yu zirveye taşıyacak olan ses kalitesinin ötesinde tiyatral yeteneği olacağını düşünuyorum..

Hem diksiyonu hem jest ve mimik yeteneği tam aranan nitelikte!

Dedim ya, aranan ses bulunmuştur!

Biraz Sertab biraz Sezen karışımı bir ses ama önce tabi ki Bengisu'nun kendisi..

Dikkat ettim, zerre kompleks yok çocukta kilosu nedeniyle.. Çok barışık kendisiyle..

Çocukluk arkadaşım Ali'nin kızı olan Bengisu yeğenime başarılar diliyorum..

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..