Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Beni, ben gibi sevseydin..

Beni, ben gibi sevseydin..
 

Aşkımız sürrealist bir resimdi.
Fark ettiğinde çöpe attın..
Sen çizmiş, sen boyamış sen inanmıştın.
Yıldızlar vardı gökyüzünde
milyonlarca ben portreli.
Gözlerim vardı gökyüzünde
içlerinde güneş doğan.
Gülü çizmiştin
tomurcuğunda dudaklarım asılı.
Ve bir dünya boyamıştın
yarısı sen yarısı ben olan.
Beni, ben gibi sevseydin
Bu gün bensizliği çizmek zorunda kalmazdın
Beni, ben gibi sevseydin
Pencerende solan çiçek olmazdım.
Beni, ben gibi sevseydin
Yüreğimde terk etmezdim seni
Beni, ben gibi sevseydin
Alıp başımı gitmezdim anılardan.
Beni, ben gibi sevseydin
tövbe etmezdin aşka...


 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..