Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '16

 
Kategori
TV Programları
 

Beni Affet'e büyük reyting şoku!

Beni Affet'e büyük reyting şoku!
 

Bir dönem tüm televizyonları kasıp kavuran günlük dizi furyasının can çekiştiği bir dönemde yaşıyoruz. Bir dönem günün muhtelif saatlerinde birçok ulusal kanal tarafından yayınlanmakta olan günlük diziler sayesinde yayın kuşakları içerisinde değişimler yaşanmış, ''arkası yarın'' türünden işlerin çoğalması sağlanmıştı. Bu durumun uzun bir süre devam edeceği düşünülürken, ekranda yer alan günlük dizilerin birçoğu bir bir ekrana veda edince elde avuçta yalnızca Beni Affet kalmıştı.

Show'dan Star'a geçtikten sonra vites arttıran ve ciddi bir izleyici kitlesine sahip olan Beni Affet bu başarılı izlenimi sayesinde 1000 bölüm barajını aşmayı başardı. Bu başarısı sayesinde sıkça konuşulan yapım Temmuz ayında sezon finali ile 5.sezonunu sonlandırmıştı.

Bu aranın ardından dizi dün resmen geri döndü. Döndü dönmesine de yapım ile ilgili bazı şeyler değişmişti. Bu değişikliklerin başında Kemal rolünü canlandıran Mert Altınışık, Eylül rolünü canlandıran Gamze İğdiroğlu ve Ferman rolünü canlandıran Ötüken Hürmüzlü'nün dizi kadrosundan ayrılması geliyordu. 3 önemli oyuncusunu kaybeden hikayeyi yeniden canlandırma ve yönünü değiştirme hamlesi ile haliyle gecikmedi. Bu hamle gecikmedi tamam ama Star'ın saat hamlesi olaya dahil olunca durum değişti.

Geçtiğimiz sezonu FOX'ta geçiren Zuhal Topal'la programını transfer eden ve haber öncesi kuşağa yani Beni Affet'in yayın saatine koyan Star, bu hamlenin ardından Beni Affet'i 15.00 kuşağına çekmişti. Hem dizi kadrosunun ve hikayesinin yön değiştirmesi hem de saat değişikliği olması dizinin durumunu bir hayli değiştirdi.

Bir dönem gün birincisi olmayı dahi başaran Beni Affet, dün yayınlanan bölümü ile AB grubunda 47.oldu. Evet evet yanlış okumadınız. Bir dönem ilk 10'un gediklisi olan, sık sık tepelerde yer alan yapım dünü TOTAL'de 21. AB'de 47.ve ABC'de 28. olarak bitirdi.

Yani hem Star hem de yapım ekibi el birliği ile Beni Affet'in sonunu getirme konusunda hamle yapmış oldular. Günlük dizi furyasının son neferi olan Beni Affet'in bu şekilde sonu geliyor sanırım.

Ne diyelim hayırlısı olsun.

 

ANIL KOLDAŞ

NOT: Milliyet Blog sayfası içerisinde yazdığım tüm yazılar birebir alınarak ve üstüne saçma başlıklar koyarak başka sitelerde ASLA yayınlanamaz. Aksi takdirde yasal işlem ile karşı karşıya kalmanız muhtemel olacaktır.

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..