Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kağıt Gemilerin Kaptanı

http://blog.milliyet.com.tr/hayrettinturan

24 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Beni aşka bırakma

Beni aşka bırakma
 

Ben değilim O beklediğin..Çünkü her aşk acıtanı sever..


Bana şiir oku bu gece sevgilim
Kal yanımda ne olur gitme
Beni aşka bırakma

Sen aldırma yarama bakma
Işığım ol son gecemde
Bırak etrafında döneyim
Defet bu gece diğer kelebekleri
Senin ışığında yalnız ben öleyim.
Beni aşka bırakma.

Biliyorum aşkı bekliyorsun
Aşkı arıyorsun biliyorum
Kendine ettiğin bunca eziyet
Bu kahroluşun yalnızlığı
Aşkı bulamayışından biliyorum

Ben değilim o beklediğin
Aradığın ben değilim
Biliyorum bu gerçeği, ancak,
Katlanılır değil senden duymak
Seni hiç üzmediğim için
Kırmadığım için seni kendi yerime
Seni çıldırasıya sevdiğim için
Ve bir şey istemediğim için senden
Ben olamam beklediğin
Çünkü aşk acıtanı sever.

Bunca yıl kaçtım senden
Üzerine gölgem düşmesin diye
Senden uzakları seçtim
Gözlerin intiharımın süsüydü
Ben gözlerindeki hayatı sevdim
Aşk ise acıtanı sever

Gidersen öleceğim
Işıkları söndürme korkuyorum
Beni aşka bırakma.

2008 Kasım

 
Toplam blog
: 98
: 638
Kayıt tarihi
: 21.08.07
 
 

Zonguldak'ın Ereğli İlçesinde, 1971 Yılının soğuk bir Şubat Gecesi doğdu. İlk ve orta öğrenimini ..