Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Beni bekle Akor...

Beni bekle Akor...
 

Efendim Akor, benim yarattığım bir karakter... Akor benim dünyaya bakış açım... Akor benim bebekliğim, gençliğim, yaşlılığım... Kısaca Akor benim yeni kahramanım...

Akor bugün yanıma geldi, dedi ki, koş haberlerde seni gösteriyorlar... Önce anlamadım. Benim ne işim var haberlerde, televizyonda. Hemen gittim, baktım. Haberler de bir kızı gösteriyorlar. Ama kızın bana benzer bir tarafı yok. Bu sefer Akor'la dalga geçmeye başladım. Yuh dedim, beni bu kıza nasıl benzetirsin? Neden? Kız tecavüze uğramış diye mi bunları söylüyorsun. O da senin yaşında dedi bana. Bi dakika bu Akor benim tepemi attırmaya başladı. Ne diyo len bu? Ne tecavüzü, ne kızı? Beni niye o kıza benzetiyor? Gözüm döndü tabii. Ufacık boyuna bakmadan, bir de benimle kafa buluyor.

Kovdum evden direk. Akşam kapımın önünde bir mektup. Üstünde de Akor'dan Pınar'a yazıyor. Gene ne saçmalamış bu diye aldım elime. Açtım okumaya başladım.

Sevgili Pınar,

Sen beni yanlış anladın. Ben seni o tecavüze uğramış kıza benzetmiyorum. Sadece seninle onun aynı yaşta olduğunuzu söylüyorum. Aynı dünya da yaşıyorsunuz, aynı semtte oturyorsunuz, hatta binalarınız bile bitişik. Sen o kızı görmüş müydün daha önce? Ben çok gördüm. Okula giderken hep yanından geçiyordu. Çok da iyi bir kızdı aslında yaşlılara yardım ettiğini falan da görmüştüm zamanında. Derslerinde de başarılıymış öğrendim. Hatta kıskanma ama senden çok daha iyi huyluydu. Şu an tepenin attığını hissediyorum ama sen daha şanslısın biliyor musun? Şu an içten içe kızdığın kız, zamanında senden daha üstün olan kız, evinde oturmuş belki de artık tvlerde bu kadar gözüktükten sonra nasıl dışarı çıkacağını düşünüyor.

Senin içinde hiç öyle bir korku var mı Pınar? Sen dışarı çıktığında beni tanıyıp, "Aaa o tecavüz edilen kız" diyecekler diye içinde bir korku taşıyor musun? Hayır değil mi? Sen ve o hergün okula giderken yan yana yürüdüğünüz ikiniz, şu an çok farklı dünyaların insanısınız. Ailesinin durumu iyi, kızı piskoloğa götürüyorlar yaşadığı olaydan dolayı. Sence o kız iyileşebilecek mi? Kafasında o anı silebilecek mi? Eskisi gibi okula gittiğinde arkadaşlarıyla aynı samimiyeti kurabilecek mi? Bunun suçlusu kim? Gözü dönmüş bir psikopat. Sana değil de neden o kıza gitti Pınar? Tamamen şans. Sana da gelebilirdi... O tvlerde gözüken senin resmin de olabilirdi.

Psikopatı arıyormuş herkes. Küçük bir kıza böyle birşey yaptığı için herkes kızgın ona. Ama sence gerçekten umurlarında mı? Küçük bir kızın mahvolmuş hayatını onlar takıyor mu? Sen takıyor musun? Umrunda bile değil di mi? Haberlerde hergün kaç tane haber görüyorsun tecavüzle ilgili? En az bir tane var. Sen kendini o kızın yerine koyuyor musun Pınar? Düşünüyor musun hiç? O toplumdan dışlanan kız, o sanki başka dünyadan gelmiş gibi bakılan kız daha bir gün önce aynı senin gibiydi. Sen haberlerdesin Pınar. O kızın yaşında ki bütün kızlar haberlerde şuan. Sıradaki kişi sen olabilirsin bunu unutma!

Birgün o acınan kız sen olabilirsin...

Akor

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..