Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '18

 
Kategori
Şiir
 

Beni Ben Etti Karar

Beni Ben Etti Karar
 

 
Hem sevdana, aşkına güneş gibi doğardım
El eleydik kır bayır biz, bize doyar mıydık?
Gözlerine bakarak  yıldız olup yağardım
Lügatta yoktu, hayır!  Vuslata sayar mıydık?
 
Sessiz bir feryat salıp  sonra beni görmedin
Ta ki, maziye t/aktım dedim; göze dolanmış
Efsun gül oydu,  madem  neden sefan  sürmedin?
Elde kalana baktım yaşananlar yalanmış! 
 
Düşün ben,  rüya kalsam  engelimdir geceler
Kaç alaca kumpasa ayak attım, bilmem ki?
İstemsiz hayal dalsam  kor dilimdir heceler
Ne varsa senden kalan kalbe kattım,  silmem ki!
 
Yersiz yalvarıp durma köşeyi dönen, döndü
Artık inancım yitik kendimden gitti, zarar
Olur olmaz, hiç sorma senden başkası sondu
Seni görsem de bitik  beni, ben etti karar!
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..