Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '09

 
Kategori
Anılar
 

Beni ben gibi bilen kadın

Beni ben gibi bilen kadın
 

Beni ben gibi bilen KADIN !!! Ne kadar isterdim bilemezsiniz., Hayat arkadaşımdan duymayı bu cümleleri. Can Dündar ile ilgili yazıyı yazdığım gecenin sabahı mail’ lerime bakarken O’ndan gelen Mesajı gördüm. Başlık., ”Kadının hası Can Dündar.” Diyor. Altınada bir satırlık ….”( Can Dündar seni anlatmış bence başkasına uymuyor.).” diyede not düşmüş. Hemen açtım. Can Dündarın yazısına çok güzel fotograflar eklenmiş slayt halinde sunulmuştu.. Sayfalar bir bir geçerken, gözyaşlarım sicim gibi akıyordu…. O’nu ilk arkadaşlarla bir araya geldiğimizde görmüştüm. Aramıza yeni katılmıştı. Tanıştığım ilk saniyede ., ” İşte iyi arkadaş olacağım biri .” demiştim içimden. Çaktırmadanda gözlemlemeye başladım. Beynimde kayıt başlamıştı. ( İtiraf etmeliyimki bu benim gayriihtiyari yaptığım cok keyifli bir alışkanlık.) O gün kısa kısa konuşmalarımız oldu. Mutlu ve şaşkın görünüyordu siyah gözleri delici bakışlarıyla oda etrafını süzüyor herkesi tanımaya anlamaya çalışıyordu. Gözlerinin içinden , ”Neredeyim ben.” Altyazı sı geçiyordu.farkedilmesi mümkün değildi. Okadar uyumluyduki herkesin sevgilisi olmuştu. O nu tanıdıkça yanılmadığımı görüyordum. Yeni evlenmiş , büyük bir kentimizden taşra irisi bir kente gelmişti. Yaşam biçimi ve çevre tamamen değişmişti. Ama oylesine yetenekliydi ki herkes ten çok o uyum sağlamıştı. Varlıklı bir aileden gelmesine rağmen, mezuniyetinden bu yana kendi ayakları üzerinde durmuş, kendi varlığını yaratmıştı. Eğitimli, üretken, bilinçli, adil, gırgır, merhametli, hırçın, İmkanı ölçüsünde herkese destek veren güleryüzlü, candan öylesine adamı deli eden manyak bir kadın, işte.. Asla açık vermeyen o derin siyah gözlerinin ardındaki hüznü göremezsiniz, bir bakışta. O’nu çok iyi tanımanız gerekir..Önce arkadaş sonra dost olmuştuk. Onun derin siyah gözlerinin ardındaki demir parmaklıkları aşmış, naif kırılgan dünyasına girmiş, büyük hüznü altından kalbini görmüştüm… Paylaştık.. Beni, onu, hayatı… Atılmıştı kardeşlik düğümleri kader gibi yüreğimize… Şimdimi..? Benim Arkadaşım, can dostum, Annem, sırdaşım, hocam, sevgilim, incim, kardeşim oldu. Kavgada ettik ama hayasızca değil. Hayatımdaki küçük ailem ve birkaç özel insanım arasındaki yerini çoktan almış ve mühürlemişti. Herkesin böylesine güzel, sağlam dostluklar yaşaması dileğim. Çünkü hayat daha yaşanılır., Dünya daha da güzel onlarla… Sevgililer gününe atfen. Saygılarımla

 
Toplam blog
: 18
: 334
Kayıt tarihi
: 22.01.09
 
 

Tarsus doğumluyum. Vakıflar Bankasından emekli olduktan sonra kısa bir süre kendi inşaat şirketim..