Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '18

 
Kategori
TV Programları
 

Beni Bırakma Dizisinin Zeynep'i Sıla Özlem Önemli ile Dolu Dolu

Beni Bırakma Dizisinin Zeynep'i Sıla Özlem Önemli ile Dolu Dolu
 

Israrla gelen instagram mesajlarına dayanamayıp, Beni Bırakma dizisinde başrol oynayan sevgili Sıla Özlem Önemli'ye instagram mesajı yolladım. Çünkü fanları başımın etini yiyordu kendisiyle röportaj yapmam için.

Hayatımda ilk defa diziyi izleme şansı bulamadan bir başrol için soru hazırladım ve röportaj yaptım. Sevgi böyle bir şey... Ricalara, isteklere cevap verme ihtiyacı yaratıyor insanda.

Ben de öyle yaptım ve sağolsun sevgili Sıla beni kırmadı, hemen sorularıma sımsıcak yanıtlar verdi. Ben de gördüm ki, kendisiyle dans ve müzik başta olmak üzere çoook ortak yanımız varmış. İyi ki tanımışım.

Lafı fazla uzatmadan, kendisiyle röportajımıza geçiyor ve yanıtlarını fanları ile paylaşıyorum. Yolun açık olsun Sıla...


Beni Bırakma dizisinin kadrosuna dahil olma sürecin nasıl oldu?
Geçtiğimiz sene Kasım ayıydı sanırım, yapımın cast direktörü Samet bey bana yeni diziden bahsetti ve deneme çekimi için iki farklı karakterin auditionını gönderdi. Ben oynayıp mailine dönüş yaptıktan sonra beni Ankara'ya, platodaki auditiona davet ettiler.... Ben de Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümü'nde 3.Sınıfta okuyordum o sırada, benim için iyi bir audition tecrübesi olur diye düşünerek Ankara'ya geldim...

Seçilmek, diziye başlamak filan aklımın ucunda yoktu. Hatta çekimden hemen sonra da direkt Eskişehir'e okula döndüm trenle. Sonra Samet bey aradı ve seçildiğimi söyledi. Üstelik sete çok kısa bir zaman sonra başlayacağımızı da ekleyince ben eşyalarımı topladığım gibi Ankara'ya geldim, tatlı bir telaşla başladık bu yolculuğa :)

Hiç unutmuyorum setin ilk günleri okuldaki finallerime denk geldiği için, finallere Eskisehir'e gelirken trende çalışıp, set için ezberimi de Ankara'ya dönerken trende yapıp durmuştum :)

Zeynep karakteri ile benzer ve farklı yanları var mı?
Varsa neler? Bize biraz Zeynep karakterini anlatır mısın?

Zeynep her şeyden önce babasız büyümüş bir kız çocuğu. Neticede büyük bir eksiklik var içinde. Annesiyle beraber bugünlere gelmiş, zorluklara rağmen hayali olan tıp fakültesini kazanmış ve hem çalışıp hem okumuş bir kız. O yüzden hayata karşı güçlü durmayı öğrenmiş. Yine de bu, öğreneceklerinin bittiği anlamına gelmiyor... Günün birinde ilk kez aşık olduğunda dünyaya dair bildiği her şey alt üst oluyor, hayat bu aşkın etrafında dönmeye başlıyor Zeynep için. Annesi karşı çıksa da, Emre'yle aralarında büyük kavgalar yaşansa da, Zeynep Emre'nin hayatı için Bora'yla evlenmek zorunda kalsa da Emre, Zeynep'in ilk aşkı. Dolayısıyla bunca yaşanan şeyden sonra Zeynep'in Emre'yi unutup yoluna devam etmesi pek de mümkün görünmüyor.

Zeynep'le ortak yönlerimiz var elbette, azimli olması, aşkının ve hayallerinin peşinden koşması, hayata karşı sağlam durmaya çalışması, arkadaşlığa ve aileye değer vermesi ortak yönlerimizden bazıları. Fakat Zeynep'in bazen dayanamayıp pes etmesi ve çoğu şeyi sineye çekmesi, ümitsizlikleri, yaşadığı şeyleri kolay kolay dile getirememesi de farklı yönlerimiz. Ben olsam bu kadar susmaz, çözüm için başka çareler arardım.

Zeynep’de değişmesini istediğin yönler var mı? Varsa neler?
Açıkçası Zeynep bu sezon geçtiğimiz sezona göre büyük ölçüde değişti. Büyüdü, kendi kararlarını kendi vermeye başladı, verdiği kararların sonuçlarına da katlanıyor. Değişmesini isteyebileceğim tek şey kendi içine kapanıp ağlamak yerine biraz daha kendine güvenli olması ve susmayı bırakıp gerçekleri haykırması olabilir.

Sıla Özlem Önemli’nin en büyük hayali nedir?
Benim en büyük hayalim Broadway'de bir müzikalde yer almak. Olur mu olmaz mı bilemiyorum ama Türkiye'de de bu minvalde çok güzel çalışmalar görüyorum son yıllarda. Bu yıl mezun olduktan sonra bir müzikal yapımla sahnede olmayı çok isterim. Dans etmek ruhumda var, müzikle de aram gayet iyi; dans, müzik ve tiyatro üçlüsünün bir arada olması benim için bir büyü gibi :) Zaten "Evet! Ben bu işi yapmalıyım!" dediğim ilk gün de bundan 6 yıl kadar önce Ankara'ya turneye gelen Sidikli Kasabası Müzikali'ni izlediğim gündü :)

Sıla Özlem Önemli’nin en büyük korkusu nedir?
En büyük korkum sanırım sevdiklerimi kaybetmek... Ölüm herkes için var fakat sevdiklerinin olmadığı bir dünyada yaşamak gerçekten azap gibi... Ben de ailem olmadan, hayat arkadaşım canım Anıl olmadan yaşamak istemem. Sevdiklerime birlikte geçireceğimiz sağlıklı, uzun bir ömür, yakınlarını kaybetmiş insanlara da sabır diliyorum...

Sıla Özlem Önemli’nin en sevdiği kitap?
En sevdiğim kitap Şeker Portakalı. Okurken bu kadar duygulandığım, etkisinden çıkamadığım bir başka kitap olmadı.

Sıla Özlem Önemli’nin bir hobisi var mı?
Hobilerim Modern Dans, Latin Dansları, Şarkı Söylemek ve Fotoğraf Çekmek. Çocukluğumdan beri sporla ilgilendiğim için birçok spor dalıyla uğraştım. Ayrıca boş zamanlarımda maske yapmak, boyama yapmak gibi el işleriyle uğraşmayı da seviyorum.


Sıla Özlem Önemli’nin
dizide kendisine en yakın bulduğu karakter hangisi? Neden?
(Dizi karakterlerine göre)
Dizide kendime yakın bulduğum karakter yine Zeynep. Onunla iki sezondur gerçek bir bağ kurdum, onun yaptığı her hatada ben de üzülüyorum, evde senaryoyu okurken Zeynep için güzel bir şeyler olduğunda heyecanlanıp yerimde duramıyorum, bazı şeylerin yönünü değiştirebilecekken yanlış bir adım attığında da stresten benim içim içimi yiyor.

Dizi setinde unutamadığın bir anı var mı? Paylaşır mısın?
Dizinin ilk bölümlerini İstanbul'da cekmiştik, orada olduğumuz günler boyunca da hiç durmadan yağmur yağmıştı... Son set günümüzdü sanırım, Ortaköy sahilde yağmurdan paçalarımın dizlerime kadar ıslandığını ve ekipçe gülerek ceketimi üstümü başımı kurutmaya çalışıp devam edişimizi hiç unutmuyorum :)

Sıla bir renk olsa hangisi olurdu?
Bir renk olsam toz pembe olurdum. Bana verdiği iyi, soft enerji hiç değişmedi.

Sıla bir şarkı olsa hangisi olurdu?
Sanırım benden olsa olsa her ruh haline göre değişen bir sürü şarkıyla dolu bir müzik çalar olurdu :) Müzik nefes almak gibi, şarkıların hepsi o kadar başka ve değerli ki, bu sorunun yanıtını vermek için "İşte ben bu şarkıyım!" diyerek hiçbirini ayırt edemiyorum :)

Dizi sektörünün en keyifli/en zor yanları neler?
Dizi sektörünün en keyifli yanı elbette hayalim olan işi yapmak. Hele ki günlük dizide oynamanın oyuncuya inanılmaz bir pratik olanağı sağladığı yadsınamaz bir gerçek. Çünkü kısa bir zaman ve yapılacak çok iş var. Meslek için gerçek bir okul... Bunun dışında sizi seyreden, sizinle üzülen, sizinle sevinen insanların sokakta sizi tanıyıp size sarılmaları, düşüncelerini paylaşmaları o kadar mutlu edici ki... Tiyatro da, sinema da, dizi de seyirci olmadan yapılabilecek işler değil, biz bu işi ortak bir paylaşım için yapıyoruz, dolayısıyla izlendiğini görmek ve tanınmak da bu mutluluğun bir parçası.

En zor yanları ise uzun çalışma saatleri ve bazen kendine vakit ayıramamak, yazın çok sıcak, kışın çok soğuk hava şartlarında çekim yapmak. Bunlar hem oyuncu için, hem de kamera arkasındaki koca bir ekip için gerçekten yorucu. Fakat çok sevdiğiniz, "3-2-1 Kayıt-Oyun!" dendikten sonra dünyayı unuttuğunuz bir işiniz varsa bunlar problem olmuyor, neticede her mesleğin kendine göre zorlukları var.

Sıla Özlem Önemli’nin
en çok oynamak istediği karakter/rol nasıl bir karakterdir?
(Bundan sonrası için)
Komedi oynamayı çok istiyorum. İzlemesi de çok keyifli, oynaması da. Bir sonraki işim için bir komedi yapımında yer almayı isterim açıkçası.

Sıla Özlem Önemli’yi 3 kelime ile anlatırsan?
Neşeli, çalışkan, samimi.

Beni Bırakma fanlarına bir mesaj vermenizi rica etsem...
Beni Bırakma izleyicisine bizi yalnız bırakmadıkları için çok teşekkür ederim, haftaiçi her gün evlerine misafir olmak bizim için büyük bir onur... Ayrıca Sıla Özlem Önemli Fan Club'ı oluşturan ve bana her koşulda destek olan azımsanamayacak bir kitle var, onları çok seviyorum ve onların da beni kalpten sevdiğini biliyorum :) Zeynep'i izleyen ve kalplerinde ona yer açan herkese kucak dolusu sevgiler...

Beni Bırakma’nın yönetmenlerine bir mesaj  vermenizi rica etsem...
Bu benim ilk televizyon dizisi deneyimim ve yönetmenlerimizin hepsinin benim için ayrı bir yeri var. Hepsi hocam, sektörde gözümü ilk açtığımda onları gördüm, onların yönlendirmeleri sayesinde doğruyu buluyorum her seferinde. Hülya hocam, Dilşen hocam, Nujin hocam, Ayşe hocam, Gürsel hocam ve Canan hocam. İyi ki varlar, onlarla iş yapmak büyük bir keyif.
 

 
Toplam blog
: 34
: 999
Kayıt tarihi
: 22.03.18
 
 

18 Haziran 1985 İzmir doğumludur. İlkokul,ortaokul ve lise öğrenimini Özel Çakabey Koleji'nde tam..