Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Beni bırakma

Beni bırakma
 

beni bırakma


Beni bırakma

beni bırakıp gitmesen olmazmı
ben sende dogmuşum besbelli
sen güneşten sıcak bakışınla
olmuşum kendime gelmez deli

ben sende yogrulmuş unufak olmuşum
kaderi çileyi sende unutmuş varolmuşum
bir ay bir yıldız gibi görünüp bazende kayboluşun
ardına bakmadan uzaklaşıp son buluşunla

fırtınalar rüzgarlar gibi esip coşup kaçışınla
sen kimbilir ne canlar ne yürekler yakışınla
goncaları sümbülleri söküp ovalara atışınla
dönüp ardına birkez bakıpta takışınla

gece alev gündüz meşale bakışınla
bin bir masal diyarı aşk acısı yakışınla
alıp götürürsün acımadan yürek atışınla
diyar diyar buram buram kokusuyla

Gonca Yeşiltepe


 
Toplam blog
: 57
: 372
Kayıt tarihi
: 09.11.08
 
 

1972 tarihinde İstanbul'da doğdum. İlk ve orta okul tahsilimi İstanbul'da tamamladım. Özel bir şii..