Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '14

 
Kategori
TV Programları
 

Beni Böyle Sev / Furkan’ın tokadı Seda’yı diziden etti!

Beni Böyle Sev / Furkan’ın tokadı Seda’yı diziden etti!
 

TRT 1.in sevilen Üniversite gençlik dizisi  “Beni Böyle Sev” de yeni sezon 8 Eylül Pazartesi başlayacak.

Trt 1’de yayınlanan, başrollerini Zeynep Çamcı, Alper Saldıran, Güven Kıraç, Burcu Altın, Yusuf Akgün, Erdem Akakçe, Umut Kurt, Burcu Biricik, Selen Uçar,Fatih Koyuncu, Meral Asiltürk, Cem Avnayim , Bala Atabek, Lale Mansur ve Altan Gördüm gibi ünlü imlerin paylaştığı sevile Üniversite gençlik dizisi “Beni Böyle Sev” yeni sezonda da kaldığı yerden devam ediyor.

Sevilen dizi özellikle sosyal medya üzerinde ve üniversite gençliği tarafından oldukça rağbet görmektedir. Dizi yeni sezona 8 Eylül Pazartesi akşamı Trt 1 ekranlarında yayınına start verecek.

Hatırlayacağınız gibi, 9 Haziran Pazartesi 63. bölümde sezon finali yapmıştı. Burak, Reha Beyin pompalı tüfeğiyle, Ömer’in evinin kapısına dayanmış, namluyu Ömer, Ayşem, Reha Bey ve Nadide Hanıma çevirmişti. Ölüm korkusunu hisseden Ayşem Ömer’e “Seni çok seviyorum Çimen Göz, bunu sakın unutma olur mu?”  Ömer’de;  “Ben de seni çok seviyorum boncuk göz, sen de unutma… Olur mu?”  Diye cevap vermişti.

Arkasından iki el silah sesi ortalığı çınlatmıştı. Kim öldü, kim yaralandı? Bütün bu soruların cevabını 8 Eylül akşamı 64. Bölümde göreceğiz.

Sevilen diziden ne yazık ki, “Seda” karakterini canlandıran Burcu Biricik ayrıldı. Furkan, yeni nikahlandığı çok sevdiği karısı ile birlikte olamadan, onu doyamadan ayrılmış oldular. Kızgınlıkla atılan bir tokadın hep bu acısını yaşayacak ilerleyen bölümlerde. Şaka bir tarafa, Burcu Biricik’in hangi sebeple ayrıldığını bilemiyoruz. Kendi instagram hesabından “Beni Böyle Sev” dizisinden ayrıldığını resmen açıkladı.

“Bu güzel mis gibi ekiple 2 yıl büyük keyifle çalıştım o güzel insanlara ve bizi deli gibi sevip izleyen herkese teşekkür ediyorum yeni sezon BBS’de olmayacağım haberi doğrudur yeni sezonda başka işlerde görüşmek dileğiyle :))”  Evet bu güzel kızımızı yeni sezonda ekipte göremeyeceğiz.

Diziden Ömer’in babası Reha Beyi canlandıran Altan Gördüm ve annesini Nadide Hanım canlandıran Lale Mansur’un da ayrılacağı konuşuluyor.

Ama BSK Yapım boş durmadı, ayrılanlarının yerine yeni oyuncuları diziye dahil etti. Diziye yeni bir karakter olarak Osman Osmanpaşaoğlu girdi. Dizide hangi karakteri can vereceğini yeni bölümde birlikte göreceğiz.

Osmanpaşaoğlu, son olarak geçtiğimiz haftalarda ekranlara veda eden “Güneşi Beklerken” dizisinde Aksel karakterini canlandırmıştır.

Ayrıca daha önce Pis Yedili dizisinde oynayan Eda Ece’de diziye dahil oldu. İleriki günlerde diziye yeni girecek 2-3 ismin de açıklanacağı söyleniyor.

BSK Yapım’ın bu sezon ekranlarda 3.sezonu olacak. Senaryosunu Hakan Aksun ve Müjgan Kayseri’nin kaleme aldığı dizinin yönetmeni Cem Tabak. Yapımcısı Çağrı Bingüller ve Başak Bingüller.

Yeni sezonda, Orhan Gencebay’ın ezgileri ile süslenen “Beni Böyle Sev” de TRT 1 ekranlarında buluşmak üzere…

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

Haber Kaynak: İnternetten ve dizifilm.com sayfasından derlenmiştir.

Not: Görseller internet sayfasından alınmıştır.

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..