Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '14

 
Kategori
TV Programları
 

Beni Böyle Sev / Sevginin gücü!

Beni Böyle Sev / Sevginin gücü!
 

TRT 1.in Üniversite geçlik dizisi “Beni Böyle Sev” dizisi 56.Bölümü ile ekranlarımızdaydı. Reytinglerine göz atarsak, AB’de geçen bölüme göre 4 basamak yükselerek, 7.sırda, Total’de 7 basamak düşerek 28.sırada yer almıştır.

Dizide “Nail Usta” karakterini canlandıran Güven Kıraç iyiden iyiye sakal bıraktı. Anladık dede oldu ama, evlenecek damat da olacak, biraz da bakımlı olması lazım değil mi? Tahminin dizinin sezon finalinden sonra, yazın bir sinema filmine hazırlanıyor, rolü gereği sakal bıraktı.

Geçen bölüm Seda ile Furkan tekrar bir araya gelip, evlenme kararı almışlardı. Seda 70 kişilik yemekli düğün istemektedir. Furkan, annesini gönderdikten sonra, lokantaya gelir. Eda Hanım ile oturup muhabbet ederler.

Reyhan ile Mazhar İlgin Hanımın muayenehanesinde baş başa 3 saati bir tülü geçiremezler. Konuşup anlaşma yerine birbirlerini iyice gererler. Sonunda kapının kilitli olmadığını anlayıp terk ederler.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Nail Bey ile Eda Hanım da evlilik hazırlığındadır. Furkan amca düğün ne zaman diye sorar. Nail Bey, ne düğünü aile arasında bir nikah yapar geçeriz, der.

Nadide Hanımın zoraki olarak tutuğu çocuk bakıcısı Esra Hanım, Ömer ile Ayşem’in istemeseler de işlerini kolaylaştırır. Nefes alırlar, rahat edip derslerini çalışırlar ve rahat bir uyku uyurlar. Esra Hanım, bebek bakımı konusunda Ayşem ve Ömer’e çok şey öğretir. Yanlışlarını ve yapmamaları gereken şeyleri anlatır. Bu uyarılar izleyici de, çocuk bakımı konusunda eğitici ders niteliğinde olmuştur. Bu da dizinin eğitici olması yönünden takdire şayan oldu.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Nail Bey sabah dükkana geldiğinde, Eda Hanım mükemmel bir sabah kahvaltı masası hazırlayarak sürpriz yapar. Baş başa güzel bir kahvaltı yaparlar. Eda Hanım gözü Nail Beyin parmağındaki ilk karısının yüzüğüne takılır. Baktıkça üzülür ve de ölmüş karısını kıskanır.

Ömer ile Ayşem sabah anneleri Nadide Hanımın sesi ile uyanırlar. Esra Hanım Loptoptan görüntülü konuşma yapıyordur. Ayşem ile Ömer de konuşur. Ömer, baba bugün sana geleceğim Burak da orada olsun, bir konu hakkında konuşacağız. Kızı Elif' kucağına alır, okşar.

Diğer tarafta, Esra Hanım sadece bir dadı değil aynı zamanda iyi bir hizmetçidir. Sabah Ayşem ile Ömer’e güzel bir sabah kahvaltısı hazırlar. Çaylar gelir keyifli bir sabah kahvaltısı yaparlar. Daha sonra da okula giderler.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Mazhar, kantine “Edip” adında bir garson getirir. Diziye konik bir karakter daha katıldı. Güler yüzlü ve de komik bir tip.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Okulda kantinde oturan kızılar, Mazhar’ı çok beğenirler. Aralarında neredeyse kavga ederler. Ömer ile ayşem de gelir, Reyhan’ların masasına otururlar.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Sabah Reha Bey, bugün Ömer gelecek konuşmak istiyor, senin de olmanı istedi. Burak, durumu bildiğinden paniğe kapılır. Önce Seda’yı sonra da Taner’i arar. Taner, daha sonra şirkete gelir. İstanbul’dan gitmekten vazgeçtim. Burak’a sahibine ısırmış köpek gibi bu kapının önüne atılacaksın, der ve gider.

Ekran Alıntısı.PNG 56.6

Seda ile Furkan da okula gelir. O sırada Burak arar. Seda telefonu açmaz, Seda, Furkan’ın da konuşmasını istemez. Ömer ile konuşalım ne olduğunu soralım, derler. Ömer, Ayşem ve Haluk Bey bir masada otururlar.

Ömer şirkete babası ve Burak ile konuşmaya gidecektir. Furkan da gelmek ister. Masada herkes Burak’ın mosmor edilmesi için hemfikirdir. Daha sonra Ömer kalkar ve babasının şirketine gider.

Nadide Hanım, Ayşem’lerin evine gelir. Torununu sever. Yardımcısı ütü ve diğer ev işlerini yapar. Amacı, Esra‘nın her işi yaptığını zannedilmesi ve vazgeçilmesini istemez. Eda ile bulaşacağım der ve kalkar.

Ömer, babası Reha Beye gelir. Burak da gelsin her şeyi anlatacağım. Burak, oyalanır, gelmez. Taner’i arar, neler söyledin ben Ömer ile ona göre konuşayım, der. Taner,Kaç para istiyorsun diyerek Taner’i satın almak ister.

Nadide Hanım, Eda ile parkta buluşur, oturur konuşurlar. Nadide, Nail Bey ile gerçekten evlenecek misiniz, her şeyiniz farklı, bir kere kültür farkınız var deyip, vazgeçirmek ister. Eda Hanım, ben evleniyorum sizi nikahta görmek istiyorum.  Eda Hanım, beni anlamaya çalıştığın için sağ ol, der.

Ömer, baba sen Burak abinin yaptıklarını kontrol ediyor musun? Diyerek söze başlar. Senin kuzenin entrikacının, yalancının yuva yıkıcının teki… Sen bunun farkında mısın? Sen Furkan’ı kıskandığın işin, her şeyi sinsice planladın. Reha Bey, şaşkınlıkla dinler. Burak, renkten renge girer, sıkıntıdan ben İzmir’e gidiyorum diye blöf yapar. Ben ne yaptıysam Seda için yaptım. Seda, o çocukla evlenemez, der ve timsah gözyaşları döker.

Ayşem, Seda ve Furkan lokantaya gelirler. Ayşem, baba seni özledim, görmeye geldim. Bebeği sorarlar, Nadide Hanım bir bakıcı tutmuş o bakıyor. Seda, Eda ablasına gelinlik modelini karar verebildin mi diye sorar. Eda Hanım, bu yaşta gelinlik mi giyeceğim. Seda, beraber çifte düğün yapalım.  Seda, düğünü Furkan ile ben organize edeceğim.

Ekran Alıntısı.PNG 56.12

Ayşem babasına, duvardaki annesinin resmini göstererek burada köfte kokuları içinde kalıyor, ben alıp eve götürmek istiyorum.  Resmi indirir.Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Bir de yüzük parmağına iki tanemi alyans takacaksın? Ayşem o kadar, munis bir şekilde babası ile konuşur ki, Nail Bey be sevginin gücünü dayanmaz. Ayşem zor da olsa yüzüğü parmağından çıkartır. Ayşem ben bunu da saklayayım der yüzüğü alır. Nail Bey ağlamaklı olur, kızım ben seni çok seviyorum, sarılır. İyi ki varsın der ve 56.Bölüm burada sona erer.

Ekran Alıntısı.PNG 56.11

BSK Yapım’ın bu güzel dizisinde iki düğün de haftaya kaldı. Ayrıca Ömer, Burak hakkında asıl söylemek istediklerini henüz söylemedi. Şirketten para alıp, yarısını Taner’e, yarısını da cebine attığını, Reha Bey duyduğunda neler olacak. Reha Bey, çok sevdiği yeğenine ne yapacak. Burak da her halde girecek fare deliği arayacağını tahmin ediyorum.

Bu eğlenceli ve eğitici diziyi keyifle izliyoruz. Çocuk bakımı konusunda verilen bilgiler son derece önemliydi. Ayrıca “Beni Böyle Sev” dizisi yılın en başarılı dizisi olarak, ZİÇEV vakfı tarafından ödüllendirilmiştir.

İyi seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

 

Not: Görseller internetten, dizifilm.com’dan, Beni Böyle Sev Twitter sayfasından  ve tarafımdan diziden alınmıştır. 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..