Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '14

 
Kategori
TV Programları
 

Beni Böyle Sev de 'Müdür'ün' vedası ağlattı! | Reyhan şimdi ne yapacak?

Beni Böyle Sev de 'Müdür'ün' vedası ağlattı! | Reyhan şimdi ne yapacak?
 

Pazartesi gecesi Beni Böyle Sev gecesi biliyorsunuz..

Ben bu satırları yazarken Beni Böyle Sev'in 41.bölümü bitti..

Kim ne derse desin..

Dizinin hatta bence şu 41 bölümün en acı sahnesi ; Nezih'in vedası oldu..

Nezih çıkmasın denilen kişi maalesef o çıktı..

Ömer ve Ayşem bir yana ; Reyhan yıkıldı..Haluk bir yanda..Seda ayrı yandan..

Bu bölüm yıktı geçti yani..

Reyhan'ın Nezih'in cenazesine bakışı can yaktı ama..

Aldı bir şeyler götürdü yüreğimizde yani..

İnsan soruyor..

Madem diziden çıkacaktı ; neden ölüm yolu seçildi ?

Yazık değil mi izleyenlere ?

Yazık değil mi Reyhan'ıma ?

Yazık değil mi Ömer'e ?

Bu kadar etkilenmişsem ; yazık değil mi bana ?

 

Asıl soru şu :

REYHAN ŞİMDİ NE YAPACAK ?

Valla elimde bir bölüm tüyosu yok..

Ama Reyhan'ı çok ama çok zor günler bekliyor..

Kim ne derse desin..

Dizinin en talihsizi ve en depresyonik olanı o olacak bundan sonra..

 

Sonuç olarak..

Nezih'in vedası böyle olmamalıydı..

Reyhan'ın gözü o kadar yaşla dolmamalıydı..

İzleyicinin böğrüne öküz oturmamalıydı..

 

Denecek tek söz var..

 

Güle güle Müdür..

 

Anıl KOLDAŞ

koldasanil@gmail.com

twitter.com/koldasanil

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..