Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '13

 
Kategori
TV Programları
 

Beni Böyle Sev'de çimengöz Ömer'in öfkesi,

Beni Böyle Sev'de çimengöz Ömer'in öfkesi,
 

Beni Böyle Sev dizisi TRT 1.de bütün heyecanıyla devam ediyor. 11. i bölümünü seyrettik geçtiğimiz akşam. Duygu dolu, öfke dolu, bol Orhan Baba şarkılı sahneler izledik.

Kardeşi, Köfteci Nail ustayı kendisiyle beraber evlenmeye bir türlü ikna edemez. Aralarındaki konuşmalar izleyiciyi gülümsetir.

Safiye’nin para gözlülüğü İlyas’ı çileden çıkartır. Evdeki bereketin ve refahın nereden geldiğini sonunda öğrenir. Karısını takip eder, Ömer'in annesinin gönderdiği paraları şöforden alıken yakalar. Ama neticede Safiye de işin vahametini anlar aldığı paraları geri vermeye karar verir.

Reyhan’ın Nezihe olan aşkı başına vurur. Tam bir romantik komedi diyebiliriz. Annesinin 4. ü evliliğini üzülen Nezih’i, Reyhan yanlış anlar ve tavrın kendisine olduğunu zanneder. “Nezih’in derdi, Reyhan’ ı gerdi” diyebiliriz.

Ali Hoca, demet demet çiçekleri gönderedursun. İnci – Kerem gizli aşkı karşılıklı iğneleyici sözlerle devam eder. Bakalım sonu nereye varacak.

Ömer – Ayşem aşkı dedikodular yüzünden bulanık sularda boğulur gibi olur. Ayşem Ömer’ i terk eder, eve kapanır. Aşkı kurtarmak Ayşem’in ev arkadaşları Fahriye ve Reyhan’ a düşer. Ömer’in Nezih’e ve Seda’ a patlaması ve öfkesi görülmeye değerdi. Reyhan bu anı cep tel kamerasıyla kaydeder. Sonra da Ayşem’i seyrettirip yumuşatır.

Ömer dedikoduların kaynağı annesine koşar. Artık ana kuzusu olmadığını annesine söylediği sözlerle ispatlar. Ayşem de kaynanasına söyleyeceklerini acı şekilde söyler ve içini rahatlatır.

Orhan Baba’nın yürekleri titreten ezgileri, beni hep etkilemiştir. Dil yarası adlı parçası klip şeklinde sunuluyor izleyiciye. “Çok mutlu olacaktık tutsaydık dilimizi, tam aşkı bulduk derken kaybettik sevgimizi, dil yarası, dil yarası”.

Ömer çevresindeki arkadaşlarından etkilenir. “Hayalden bir mutluluk yaşamaktansa, gerçeklerin acısını tercih erdim” der ve Ayşem ile görüşmeye gider. Ayşem giyinip, süslenip hazırlanmıştı. Ömer peşin hükümle gelir. O boşanma lafını ağzından kaçırır. Hava gök gürültülü ve yağmurludur. Ayşem üzüntüyle kendisini sokağa atar. Ömer kapar şemsiyeyi o güveni vermek ve ıslanmaması için Ayşem’in üstüne tutar. Ayşem ayrılmak istemediğini söyler. Birbirlerini zaten seviyorlardı ama, Ömer o seni seviyorum sözcüğünü Ayşem’ den nihayet duyar. Dakikalarca sarılıp, birbirlerine bakarlar. Bir daha ayrılmayalım dercesine…

Yalın sade anlatımıyla, duygulu müzikleriyle sıcacık bir dizi, “Beni Böyle Sev” dizisi. Ben severek izliyorum.

Tüm oyuncu kadrosuna, yönetmen ve yapımcısına, tüm emeği geçenleri kutluyorum.

Gelecek bölümleri merakla bekliyoruz, keyifle izlemek için.

Sevgiler, saygılar değerli okuyucularım.

Abdurrahman Balcılar 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..