Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '13

 
Kategori
TV Programları
 

Beni Böyle Sev’de Ömer’in aşkı bitmez

Beni Böyle Sev’de Ömer’in aşkı bitmez
 

Takip ettiğim diziler hakkında bir iki satır bir şeyler yazmak, sizlerle paylaşmak bende alışkanlık oldu. Beni Böyle Sev 17.bölümünü gene severek izledik. Reytingler gösteriyor ki, izlenme oranı geçen haftaya göre AB'de 8 basamak artmış. İzleyici ilgisi devam ediyor. Özgün, tam bir gençlik dizisi oldu.

Sade, yalın konusu, doğal günlük yaşantıyı yansıtması bakımın da, övgüye değer. Kısaca son bölümde geçen olayları özetleyeyim.

Köfteci Nail Usta sahilde, seyyar köfteci arabasıyla yeni işyerini açar. Ayşem, Ömer, bütün arkadaşları ve Nail ustanın kardeşleri açılışta oradadır.

İlyas ve karısı Safiye, Ömer’in annesinden aldıkları paraları iade ederler. Hala Eda Hanım, Ayşem’ in babasının yerini öğrenir ve gider. Akçabat köftesi yer ve Nail ustayı iyice süzer. Bakarsınız Hala, ileriki bölümlerde Ayşem’ in cici annesi olur. Ne dersiniz.

Ömer fotoğraf çekimleri için, işine gider. Seda’ nın belalısı Taner, Seda’ ya  inat Ömer’in peşindedir. Takip eder, depoda bulur. Seda, Ömer’ İn babası Reha beye haber verir, Furkan ve Ayşem’ de gelir. Kavgayı yetişirler.Taner’in arkadaşı Ömer’in boynuna bıçak dayar, tehdit eder. Ayşem bir kahraman gibi adamın başına sopayla vurur ve kocasını kurtarır.

Seda kah Nezih’in, kah Ayşem’ lerin evinde kalır. Seda'nın yalnızlığına çözüm bulunur. Fahriye’lerinin evine 3. ev arkadaş olasını, Ömer ikna eder.

Haluk kendisini ihtiyar denmesini alınır, gür favorilerini ve sakalını keserek gençleşir adeta.

Nezih ve Reyhan birlikteliklerinden çok memnundurlar. Bir arada olmak için aşırı çaba sarf ederler. Biri merdivenden inerken, değeri asansörden çıkar.

Reha bey oğlunun huzurunu kaçırmak için bir plan daha yapar. Nadide hanım valizini alıp oğlunun kapısına dayanır. Güya kocası ile kavga etmiştir. Bizim gelin Ayşem, ileriki bölümlerde evde kayın validesiyle kalabilecek mi? Hep birlikte izleyip göreceğiz.

Her bölümde bir klipli parça dinliyoruz. Bu bölümün parçası, “Seni yazdım kalbime” Rahmetli Müslüm Gürses’ den gelir.  Ayşem ve Ömer’in tatlı birliktelik görüntüleri eşliğinde dinledik doyasıya.

Solmadan gel artık aşkımın gülü,
olsa da konuşsa kalbimin dili,
küçücük dünyamda bir bilsen seni
görülmez yazıyla yazdım kalbime.

Nasıl sevgiymiş göründe bakın
sevgilim seninle buluşmam yakın
unuttum desem de inanma sakın
anılarla seni yazdım kalbime.

Burada daha önce de eleştirdiğim, Zeynep Çamcı’nın (Ayşem) hızlı ve kesik kesik konuşmasına alışamadım doğrusu. Bu onun tarzı herhalde. Daha doğal bir diksiyonla, nefesini ayarlayarak konuşursa çok daha iyi olacak. Alper Saldıran (Ömer) son derece başarılı ve doğal buluyorum. Diğer oyuncular zaten rollerinin hakkını veriyorlar.  Hepsine de ayrı ayrı tebrik ve teşekkürlerimi sunuyorum. TRT 1, güzel bir yapıma yer verdiğiniz için kurum yetkililerine de tebrikler.

Her şeyiniz gönlünüzce olsun.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..