Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '13

 
Kategori
TV Programları
 

Beni Böyle Sev'de şok ayrılık! Nezih artık yok!

Beni Böyle Sev'de şok ayrılık! Nezih artık yok!
 

Bu haber olmadı işte..

Beni Böyle Sev'i severek takip edenlerdenim..

Çok da takdir ederim..

Ama bu vedayı hiç beğenmedim..

Dizinin Nezih'i Mert Turak twitter sayfasından yaptığı açıklamada ;

'' Arkadaşlar: Kalbimin, yarısını Cem Tabak' ın setinde bırakıp, Beni Böyle Sev dizisinden ayrılmış bulunmaktayım. Önümüzdeki maçlara bakçez :) '' yazarak bu ayrılığı resmen duyurdu..

Hemen arkasından  :

'' Şunu söyleyeyim: Ben dizimden ayrılmamak için elimden geleni yaptım, Cem tabak candır canandır:)..Bu karar yapım şirketinin kararıdır.. '' diye yazdığı twitle kafaları karıştırdı..

Yapım şirketinin kararı demek..

Dizinin sevilen karakterlerinden birini bu şekilde yollamak yapıma yakışmadı..

Mert Turak'a oyunculuk kariyerinde bol başarı diliyorum..

O değilde ;

Olan Reyhan'ıma oldu yahu..

Yazık ona be..

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..