Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '12

 
Kategori
Sınavlar
 

Beni bu Sınavlar mahvetti. Siz mahvolmayın :)

Beni bu Sınavlar mahvetti. Siz mahvolmayın :)
 

Bizi bu sınavlar mahvetti :(


Sınav, sınav, sınav. Her şey sınav! Diye bağıran arkadaşları duyar gibiyim. Yalnız değilsiniz. Bunu ben de sizler gibi günde onlarca kez söylüyorum. Ama bu hiçbir şeyi değiştirmez emin olun. Sakın sınav sistemi yüzünden hayatınızı hep bunları diyerek geçirmeyin. Varolanı kabullenmek zorundayız. Hayatınızı bu sınavlara da bağlamayın. Ben bağladım ve kötü şeyler başıma geldi. Eminim benimle aynı acıyı paylaşan öğrenciler de olmuştur. Şimdi size bir bir sınava fazla çalışmanın ve aşırı kaygının zararlarını kendi hikayemle anlatacağım:

Ben o kadar takıntılı bir kızım ki en basit olayı çok fazla büyütebilirim. Ki sınav konusu büyütülmesi gereken en önemli konulardandır değil mi? Hayır tabiki değil. Ama ben gereğinden fazla büyütüp sağlığımdan oldum arkadaşlar. Geceleri uyumak yerine ders çalıştım. Günde 4 saatten az uyku ile her gün okula gittim. Günde en az 3 kupa bardak da kahve içtim çünkü uyumamam gerektiğini düşünüyordum. Ayakta kalıp sürekli soru çözmeliydim. 9. ve 10. sınıf bu şekilde geçti derken 10. sınıfın yarısında mide ağrılarım arttı yataklara düştü ve ne oldu biliyor musunuz ders çalışamadım ders çalışmak uğruna sağlığımı mahvettim ve yine ders çalışamadım. 3 Defa endoskopi yaptırmak zorunda kaldım bir buçuk senedir ilaç tedavisi görüyor sürekli hastanelere gidiyorum bu yüzden çalışma potansiyelim düştü. Ben reflü, ülser ve gastrit hastasıyım yani hastalık hastası :)

Diyeceğim şu ki sağlığınızdan ve kendinizden öenmli hiçbir şey olamaz. Çok çalışmayın planlı ve programlı çalıştığınız zaman daha güzel sonuçlar çıkarabileceksiniz. Ben bunu denedim ve gerçekten doğru. Size mükemmel bir örnek sundum karar sizin arkadaşlar. Bu ilk yazımda biraz beni tanıyacaksınız umarım herşey gönlünüzce olur :)

 
Toplam blog
: 9
: 1403
Kayıt tarihi
: 25.06.12
 
 

Erciyes Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi 3. sınıf öğrencisiyim. Aynı zamanda okulumuz..