Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '14

 
Kategori
Deneme
 

Beni bulacaksın hep yanında

Beni bulacaksın hep yanında
 

Aman diyorum bazen, varsın sevgimiz olduktan sonra evimiz arabamız olmasın…Yazın tatile çıkmak için fırsatımız olmasın…Herkes ev araba almanın veya aldığı evin arabanın değiştirerek, arabanın bir üst modelini, evinde daha gösterişli olanın, tatile çıkmak içinde tatil yerlerini araştırmanın peşinde olsun…

Ben bunları sana sağlayamasam da seni seven bir gönlüm var..  Orada önce Yüce Rahman gül kokulu Peygamberim sonra sen varsın.

Bırak kulak asma onlara sen, sen yaşlandıkça hala seni seven beni bulacaksın yanında, o geçici anların zevkine düşenleri, sevgiyi zevki başka arzuların peşinde koşarak arayanlara bakma sen.. Sen, seni seven bu gönlümde senin için sevgi üreten, bu fakir gönlümün aşk dolu şarkılarına kulak ver.

Biliyorum en güzel evler, arabalar tatil senin hakkın ama gülüm gönlüme öylesine yerleşmişsin ki senin ile bu fakir evimde, fukara gönlümde bunları düşündükçe yakından uzak olmanın girdabına düşüyorum ve ancak elimden bu kadarı geliyor gülüm.

Kendimizden bir şeyler verdikçe hep ilk kez sevmiş gibi oluruz gülüm.. Böyle sevmek en güzeli.

Senin ile yağmur yürüyüşüne çıkmak, yüreğimde sana akan sevgim gibi yağan yağmuru hisseder gibi gönlümdeki sevgiyi hissettiren, yağmuru seviyorum gülüm.

Mehmet Aluç

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..