Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '14

 
Kategori
Deneme
 

Beni burada bırak git

Beni burada bırak git
 

Beni burada bırak git çocuk, misketlerini de şuraya bırakıver. Gökyüzünü mü merak ediyorsun ? Bak şimdi yaklaştır misketi gözüne diğerini de kapa. İşte o gramlık kürenin içindedir aslında tüm dünya. Çok soru sorma çocuk, merakını avcuma bırak git. Nasıl olsa duymazdan gelecek seni tüm dünya bir kaç yıl sonra, sen de sormamazlıktan geleceksin zamanla. Beni burda bırak git çocuk, yılgınlığımı al, filozofluğunu ver, üç noktalarımı al, sonuna ünlem koyulan cesaretini ver, tüm bildiklerimi al üstü kalsın, sakın geri gelme. Beni burda bırak git çocuk, ışıkları da sakın kapatma.
 

 
Toplam blog
: 34
: 1022
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Kuşadası ve Antalya arasında geçiriyorum günlerimi. 25 yaşındayım ve Akdeniz üniverstesi mezunuyum. ..