Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Beni de al...

- Nereye gidiyorsun?
-Yatıcam, uykum geldi.
-Benim de uykum geldi, nolur beraber uyuyalım...
-Ama karnım aç önce yemek yiyeceğim...
-Tamam benim de midem kazınıyordu zaten, hadi ben hazırlarım otur sen...
-Olur, çok yorgundum zaten...

Aradan zaman geçer, çok uzun zaman-

"Ben gidiyorum" der o bir gün, çok uzaklara. "Nereye?" dersin sen yine çaresizce. "Bu sefer çok uzaklara" der. "Eee, ben de geleyim" dersin gene çaresizce... "Ama bu sefer çok uzak, gelemezsin" der, "sen burda kalacaksın".

"Hiç mi çaresi yok?" dersin... "Yok!" der...

"Tamam, beklerim o zaman" der ve beklemeye başlarsın. Bu bekleyiş öyledir ki çok yorar seni. Aklın fikrin ondadır, o ise çok uzaklarda, sen yalnızlığın en koyusunda, yalnızlığınla başbaşa... Kimseyi sokmaz araya kendinle kalır, daha da yorulursun... Sanki sırtında bin ton var gibi eğilir bükülür ama yıkılmazsın.

Gelir gider o şehrine. Her gelişinde "beni de götür" dersin ya da "gitme". "Nolur gitme! Ben çok yoruldum..."

"Ben de yoruldum ama zorundayım der", gider. Sen yine kalırsın koyusunda yalnızlığın, başbaşa sevdiğinle, aklında tek kelime... YORULDUM...

 
Toplam blog
: 27
: 667
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..