Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '10

 
Kategori
Mizah
 

Beni de rapor etmişler!

Beni de rapor etmişler!
 

Benim için de rapor düzenlemişler!

Çocuklar aradı da söyledi!

“Tercüme edin de gönderin bakayım!” Dedim.

Hayriye’ye güvenmem ama Selami yanlış yapmaz bana!

“Baba önemli bir şey değil ya!”

“Oğlum önem derecesini bırak da ben saptayayım! Üşenme tercümeye! Çabuk!”

Kızıma da aynısını söyledim.

“Hemen benim raporlarımı tercüme ediyorsun! Çabuk!”

Hayret ettim! Hiç itiraz etmedi! Çay yaptırırken bile itiraz ederdi!

“Baba yorgun argın gelmişim eve, bir de ocakta yarım saat ayaküstü bekleyeceğim. Anneme söyle o yapsın!” Derdi!

İtiraz etmediğine göre hakkımda iyi şeyler yazmıyor!

E-mail adresime göndermişler. Akşam internetim kesildiğinden ancak biraz önce bakabildim!

Hepsi yalan! Hepsi uydurma!

Rapor 1’de şöyle diyor.

-Yaptığı evlerin hiçbirinden hayır dua almamıştır! Kiminin mutfak tesisatını yapmamış, kiminde banyo seramiklerine defolu mal kullanmıştır. Sorduklarında “Dolabın arkasına geliyor Abla” deme yüzsüzlüğüne sığınmıştır. Adapazarı’nda yaptığı üç ev de depremde yıkılmıştır. Ev sahiplerini aramış” A, demek ölmediniz!” deme yüzsüzlüğünü göstermiştir! Ev sahiplerinin “Hani on dereceli depreme dayanıklıydı?” Diye sormaları üzerine “ Deprem on dereceli miydi de konuşuyorsunuz?” Diyerek yüzsüzlüğüne yeni bir boyut kazandırmıştır!-

Rapor 2’de daha kötü bir dedikodu var!

- Kurban arifesinde Ali’yi aramış “oğlum kurban hissemiz 700 lira tutuyor. Hemen göndermen lazım” demiş fakat Ali’nin gönderdiği paranın 200 lirasını cebe atmıştır!-

Rapor 3 de berbat!

- Kaç gündür belimde fıtık var diye Millete kendini acındırıyor. Kahvaltısını bile yatağına getirtiyor fakat banyoya iki büklüm olarak girdiği halde birden şark bülbülü kesiliyor , “Kara üzüm habbesi” türküsünü Türkçe ve bilinmeyen bir dille “keyifle” söylüyor! (banyoda kolbastı oynadığına dair duyumlarımız var!)-

4. Rapor!

- 10’’a yakın bankada hesabı var! –

Hepsi yalan ve iftirayla örülmüş raporlar bunlar!

Konuyla ilgili cevabımı yarın yazacağım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..