Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Beni değil kendini bulacaksın

Beni değil kendini bulacaksın
 

Eğer bir gün yüreğinde umut ışığı yanıyorsa
Seni sevdiğim içindir
Bir gün yağmur üzerine yağarsa
Sevinç duymuyorsan tüm gücüyle
Bil ki senin vefasızlığı için ağlıyorumdur
Yağmur yağdığında seninle nasıl sevinçler içinde sarılırdık
Eğer bir gün aşkımızın şarkısı duyarsan
Bil ki ben o şarkıyı beni hatırlaman için sana söylüyorum
İnadına gülümsemiyorsan senin vefasızlığındandır
Seninle aşk şarkımızı beraberce mutluluk içinde terennüm ederdik
Bir gün elinde bir demet gül alırda gelirsen
Beni bulamayacaksın
Çok pişman olacaksın
Bilmediklerin var senin
Beni mezarda bulacaksın
Bana hazırladığın mezarında bulacaksın
Mezarıma gelirsen gözyaşınla beni değil kendini bulacaksın
İlk defa benden duyacaksın kendini benden
Tufandan kurtulmuş gemileri göremeyeceksin
Tufanda terk ederek boğulan sendin
Yavru emziren kurtları hiç bilmeyeceksin
Her şeyin ile her şeyi terk ederek giden sendin
Sadece kendi vefasızlığını ihanetinin ateşini göreceksin
Ve yanacaksın
Kavrulacaksın
Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..