Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Beni Dinle Cumhurbaşkanım

Beni Dinle Cumhurbaşkanım
 

Ben olsam sizin yerinizde
İlk işim
Çıkıp halkın karşısına
Ey halkım
Bu ülke sadece benim değil
Bu ülke hepimizin
Bana oy vereniniz de vermeyeniniz de
Benim için aynı değerdesiniz
Biriniz için ne düşünüyorsam
Diğeriniz için de aynısını düşünüyorum
Bu ülkenin sefası da cefası da
Hepimizim bu böyle bilinsin isterim
Bu bağlamda
Hepinize barış elimi uzatıyorum
Bu sözümden dönersem namerdim
Der sonra da
Kendimi yoğun bir şekilde ülke işine verirdim
Önce çözülmez sorunlara yoğunlaşır
Bilen insanlarla çözümler bulurdum
İç barışı kesinlikle gerçekleştirirdim
Halka gider
Onlara ayrılığın anlamsız olduğunu anlatır
Hepimiz bu ülkenin öz evlatlarıyız
Ayrılık gayrılık asla olmayacak
Gelin ele ele verelim birlik olalım
Şu ayrılığı yok edelim derdim
Ve açık şekilde
Huzursuzluklarınızı bana bildirin
Göreceksiniz onların hepsini
Kökten yak edeceğim diye söz de verirdim
Sonra dönerdim yine işime
Adaleti tarafsız yansız ve tam bağımsız kılardım
Ekonomiyi
Bilimsel ekonomi haline getirirdim
Üretime tam anlamıyla destek verir
Dış satımı büyütür
Dış alımı olabildiğince küçültürdüm
Dışarıdan aldığımız her türlü maddeyi
Mutlaka içerde üretirdim
Ve dış alımı
Türk parasıyla yapmayı gerçekleştirirdim
İç tüketimi sağlıklı kılardım
İş yerlerinin daha verimli çalışmasını sağlardım
İşsizlik rakamlarını düşürdükçe düşürürdüm
Piyasaya ölçülü şekilde para sürerdim
Çalışanlarımız aracılığıyla
Alışverişlerin önünü açardım böylece
Bu işleri yaparken de
Asla ve asla durmadan konuşup durmazdım
Sadece etkin dinleyen olup
Sorunların gidişini anlamaya çalışırdım
Yanlışlarımı düzeltir yeni denemelere girişirdim
Bunun için de
Ülkeyi açık sistem olan tam demokrasiyle yönetirdim
Dönütleri alır düzeltmeler yaparak doğruya giderdim
Çoğunlukçu değil çoğulcu demokrasiye mutlaka geçerdim
Eğitimi mutlaka ve mutlaka
Değerlemeler kazandıran eğitim yapardım
İnsanlarımız
Özsaygılı özdenetimli ve empati yapan olup
Sorun çözücü ve işbirliğine yatkın olarak yetişirlerdi
Öğrenmeyi öğrenme gerçekleşir
İnsanlarımız ömür boyu öğrenen olurlardı
Bütün bunlardan sonra
Dış sorun diye bir şey bırakmazdım
Yakın uzak her ülkeyle dosdoğru ilişkilerimiz olurdu
Yakınlaşmalarla her türlü anlaşmazlık yok edilir
Bunu bilir ve uygulardım
Bağırıp çağırmaları bırakır
Sakinlik ve sabırla sorunları çözerdim
Benden bu kadar Sayın Cumhurbaşkanım
Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..