Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '10

 
Kategori
Mizah
 

Beni dul bırak

Beni dul bırak
 

internet alıntı


Adam karısını o kadar çok seviyor ki, Her akşam yatarken onun için şöyle dua ediyor;

"Allah'ım, Onun başı ağrımasın benim başım ağrısın,

Onun bir yeri kırılmasın, benimki kırılsın,

O üzülmesin, ben üzüleyim"

Son olarak ta da şöyle diyordu; "Allah'ım, Onu dul bırakma, beni dul bırak…"

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Pazar günü biraz gülümsetebilmek istedim sizleri,

Bu arada Erkeklerin ne kadar kendini düşünen birey olduklarını da bilgilendiren bir fıkra,

İyi gülümsemeler,

Nesligül,

 
Toplam blog
: 35
: 789
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

İzmirliyim ve İzmirli olmaktan gurur duyuyorum. Lise mezunuyum. Özel bir şirkette ofis yardımcısı ..