Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Beni düşün

Beni düşün
 

yorgunkalemim


Bir sabah mutsuz uyanırsan

Gözünü açmadan
Ağlamadan
Camı aralamadan
Beni düşün…
İçindeki acının yanına
Beni de al
Bırak kalbin hızla çarpsın
Sevgim karışsın
Damarındaki kanına
Engel olma buna…
Üzülürüm
Yıkılırım
Ben de düşerim düşünme
Sakın
Sakın benden çekinme
Bir sabah yalnız hissedersen
Yanında hiç kimse yokken
Seni anlamazlarken
Sana savaş açmışlarken
Beni düşün
Bana seslen
Beni çağır kalbinle
Ben duyarım!
Nefesin yetmezken
Gücün tükenmişken
Ben gelirim
Elini tutarım
Desteğin olurum
Herkes karşındayken
Ben hep ama hep
Yanında olurum!
Ağlamak istersen ağla
Göğüsüm senindir
Anlatmak istersen anlat
Ben dinlerim
Söz
Ben seni anlarım!
Yerim belli
Kalbindeyim!
Orada acılar da olsa
Sevinçten de taşsa
Ben korkmam
Sıkılmam
Gitmem senden asla bunu bil !

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..