Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Beni görün

Beni görün
 

SİLİNİP GİDİYORUM


Canım çok yanıyor,

Kimse sesiz çığlıklarımı duymuyor,

Bakın! Ben buradayım, beni görün,

Damarlarımı kesseniz benden de kan akar.

Beni anlamanız çok mu zor?

Yok sayılmak çok canımı yakıyor,

Benim de düşüncelerim, hayallerim, hislerim var,

Yalnız kendinizi görüyorsunuz,

Her gün gözünüzün önünde yok oluyorum.

Farketmeniz için ölmem mi lazım?

Sadece sizden ilgi, sevgi, şefkat istedim,

Ama olmayınca olmuyor,

Zorlamanın anlamı yok,

İnsanın içinden gelmeli.

Hadi gözünüz aydın,

Hayatınızdan yavaş yavaş silinip gidiyorum,

Anne hep kucağında bebek kalsaydım,

Senin yerini kimse doldurmuyor,

Bu dünya da yalnız sen karşılıksız seviyorsun,

Beni olduğum gibi kabul edip yalnız sen seviyorsun,

Sadece anlaşılmak istedim,

Ama çok istedim galiba,

Neyse hayat sen kazandın, gidiyorum senden….!

 
Toplam blog
: 11
: 564
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1983 Tokat doğumluyum. Ancak çocukluğumdan beri İstanbul'da yaşıyorum. Meslek Lisesi mezunuyum. Ulus..