Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Beni güldür

Beni güldür
 

-Hadi beni güldür!

-Hadi beni ağlat!

Beni kaç kişi güldürebilir. Kaç kişi ağlatabilir. Hayatımda kaç kişinin yeri benim için unutulmaz anılarla dolu , özel bir yerdir.

Ben kaç kişinin hayatında özel bir yere sahibimdir acaba?

-Abi bana bir bardak su verir misin?

-Yok valla olsa seve seve veririm.

Bir bardak suyu vermedim. Halbuki vardı. Balığa çıkıyordu. Suyu evde unutmuştu. Bir bardak suyu vermedim. Benim dünyamda bu adamın yeri hiç yoktu . Bir bardak suyu hem de biraz sonra dökeceğim suyu ona vermedim. Balığa susuz çıktı. Bir bardak suyu bu adama çok gördüm.

-Aşkım beni seviyor musun?

-Çok seviyorum!

-Bana ne verebilirsin?

Ona ne verebilirdim. Ona inanılmaz çok şey verebilirdim, ama “Beni seviyor musun “ cümlesinin ardından bu soru geldiği için ona da hiçbir şey vermedim. Acaba istemesini mi bilmedi. Yoksa ben zaten vermeyecektim de bahanemi buldum.

Sonra döndüm kendime . Ben kimden neler istiyorum.? Önceleri sanki hiç kimseden hiçbir şey istemiyormuşum gibi kendimle bir gururlandım, bir gururlandım … Az biraz düşündükçe arkadaşımdan dostluk dilendiğim, oğlumdan saygı dilendiğim, karımdan sevgi dilendiğim, komşularımdan itibar dilendiğim, müşterilerden para, tanrıdan sağlık, köpekten sadakat, bu yazıyı okuyanlardan takdir gibi binlerce insandan bir şeyler istediğimi anladım.

Göklere uçmak istiyorsam kimseden bir şey istememeliyim.

Kimseye hadi beni güldür…

Kimseye hadi beni ağlat … dememeliyim .

-Abi bana bir bardak su verir misin.dememeliyim.

Bir bardak su vermezler … “Balığa çıkarken insan suyunu unutur mu bu sene ders olsun” diye de arkasından konuşurlar.

O zaman para biriktirip beni güldürecek insanlara gitmeliyim. Paramı verip gülmeliyim. Kahkahalarım yeryüzünde yayılıp , herkes bu adam bizimle alay ediyor demeli .

Hah hah hah haa……


 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..