Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Beni hatırla

Seni tanıdığım o günden beri,
Gönlümün bitmedi hiç hüzünleri.
Mâziyle başbaşa kaldığın zaman,
Hayâle dalarsan, beni hatırla!

Gün gelir senin de geçer baharın,
Çiçeklerin solar, kurur dalların.
Gözünde canlanan hatıraların,
Hışmına uğrarsan, beni hatırla!

Gençlikle güzellik, gelip geçici,
Uzun sürmez güzellerin sevinci.
Hüzünle dolunca kalbinin içi,
O zaman beni an, beni hatırla!

Seni çok sevmiştim, inan, hem de çok,
Kalbimden çıkmadı, sapladığın ok.
Anladım bu aşktan bana fayda yok,
Pişmanlık duyarsan, beni hatırla!

Bu sana yazdığım, belki son şi'rim,
Olmadı nedense, kalbinde yerim.
Başım'alıp bir gün burdan giderim,
Sen yine burda san, beni hatırla!

Fahri ERSAVAŞ

 
Toplam blog
: 108
: 564
Kayıt tarihi
: 27.04.09
 
 

1920'de Geyve'de doğmuşum. İlkokulu Geyve'de, ortayı Bursa'da, yüksek okulu da Ankara Erkek Tenik Yü..