Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Beni hatırla

Beni hatırla
 

gözlerinin,her dalışında uzaklara...


Kulaklarının,  

her çınlayışında.. 

gözlerinin,  

her dalışında uzaklara.. 

beni hatırla sevdiğim,  

beni hatırla... 

ve bil ki,  

seni düşünüyorum ben,  

o anlarda..... 

saatlerin,  

her tıkırdayışında.. 

üstelik,  

hüzzam bir şarkı da,  

çalıyorsa radyoda.. 

beni hatırla sevdiğim,  

beni hatırla... 

ve bil ki,  

seni yaşıyorum ben,  

o anlarda..... 

her tren,  

girdiğinde bir gar'a.. 

her vapur,  

yanaştığında bir rıhtıma.. 

beni hatırla birtanem,  

beni hatırla... 

ve bil ki,  

seni bekliyor olacağım ben,  

her gar'da... her rıhtım'da..... 

vaktinden önce soluyorsa,  

menekşeler saksılarda... 

yaralı bir kuş,  

çırpınıyorsa kaldırımda... 

şiirlerim artık,  

sana ulaşamıyorsa... 

beni hatırla aşkım,  

beni hatırla... 

ve bil ki,  

seni bekleyen o derviş,  

yoktur artık bu dünyada...... 

 

mayıs 2011 

çekmeköy 

 
Toplam blog
: 45
: 410
Kayıt tarihi
: 14.01.11
 
 

Marmara Üniversitesi İktisat-İşletme bölümü mezunu. Birçok önemli kuruluşda Genel Müdür, Yönetim Kur..