Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Beni hayli zor tanırsın

Beni hayli zor tanırsın
 

Lela rapçak


Bırakıp gittiğin gibi değilim,

Acılar yağmur gibi yağdı, hiç dinmedi,

Yaşamı sevmedim, o da beni sevmedi, 

Gönül senin gibi yar, yaran görmedi,

Felek niye bizi gülenlere dahil etmedi,

Geldiğimde beni hayli zor tanırsın....

*****

Sinem tarla oldu, yürek hüzünleniyor,

Dizler takatsiz, eller ayaklar üşüyor,

Yaralar azdı, merhem sargı tutmuyor,

Bazı sesleri kulaklar artık duymuyor,

Bakışlar mahzun, yüzüm gülmüyor,

Geldiğimde beni hayli zor tanırsın....

*****

Gündüz hayalim, oldun, geceleri rüyam,

Senin  sevgini, O cemalini unutamam,

Yıllar geçsede ben yine seni tanırım,

Senin bir bakışından hemen anlarım,

Ellerini tuttuğumda sıcaklığını bilirim,

Geldiğimde beni hayli zor tanırsın....

*****

Rüyalarda anlatsana, oralarda nasılsın,

Ağladığımı söyleme, babam duymasın,

Sen sil gözyaşlarını, dur bu Can ağlasın,

Sonra uyuturum, bırak yaralarım sızlasın,

Hasret alev alsın, Canı kül etsin yaksın,

Geldiğimde beni hayli zor tanırsın...

*****

Ah bu beyhude yalan dünyadan  bir kurtulsam,

İşte o zaman gelirim ANNE...!

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..