Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '19

 
Kategori
Eğitim
 

Beni Heyecanlandıran Faaliyetler

Türkiye Beyazay Derneği İzmir şubesi olarak, iftar programları beyaz baston dağıtımları birçok faaliyet yapıyoruz. Bunlar önemli ama beni heyecanlandıran mutlu eden ve iyi ki bu işle uğraşıyorum dediğim faaliyetler şunlar:

Dün bir öğrenciyle sohbet ettim. Ben Üniversiteye hazırlanacağım ne yapabiliriz dedi.  Ben de her türlü desteği vereceğimi söyledim.  O öğrencimiz ben kazandım dediğinde o zaman ben çocuklar gibi seviniyorum. E-kpss kursları düzenliyoruz. Bir arkadaşım hocam ben şurayı kazandım dediği zaman o zaman benim sevincimi görmeyin şarkılarım inletir sokakları. Bazen bir görmeyenle tanışır onu baston kullanmaya ikna ederiz. Huzurum artar. Telefonla görüştüğüm biri ben bu sorunu çözmek için çok uğraştım bana doğru bilgi vermediler ama siz beni yönlendirdiniz sağ olun deyince akşam huzur içinde uyurum. Bir arkadaşımız haksızlığa uğradığında takip edip sorunu çözüldüğünde iyi ki de dernekçilik yapıyorum diyorum. Eğitim Danışmanlık erişilebilirlik sorunları çözüldükçe iğneyle kazdığımız kuyularda azıcık mesafe aldığımızı görünce doğru yolda olduğumuzu anlıyorum. Heyecanlarımız mutluluklarımız artacak ama nasıl engelliler ve aileleri bir araya gelip biz bu sorunları el birliğiyle çözelim birilerine bırakırsak çözülmeyecek dediği zaman mutluluklar heyecanlar artacak.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..