Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Beni Hiç Sevmemiştin ki....

Beni Hiç Sevmemiştin ki....
 

Koca bir yalandı,

Anladım

Otobüs duraklarında tesadüf gibi karşılaşmalarımız

Laf aramızda, ulus pazarından alma küpelerinin takılı olduğu kulaklarına okuduğum şiirleri ben uydurdum!

***

“Allah kahretsin” diye hayıflanmalarım da yalandı bir önceki dolmuşu kaçırdım diye…

Senden hoşlandığımı reddetmiyorum

Ama

O kadar işte

Ötesi yok

İtiraf ediyorum

Kelimenin tam anlamıyla güzeldin

Ama o kadar işte

Delikanlı çağımın mirası, tükenmişlikle

Sana afrodit muamelesi yaptığımı da inkâr edemezsin

Çarpık bacaklarını bile unutturdum sana.

***

Başın göğe değiyordu

Unutma

Seni ben uçurdum

Rüyanda bile beni görüyordun

Seviştik, tanrı şahit

Sen uyurken ben cigara tellendirdim kaçak balkonunuzda

Baban namussuzun tekiydi.

***

Kaç kez ellerine tutuşturduğum papatyaları kokladın

Fal açtın

Utanmadan

Hadi

İtiraf et!

Sevdik türküsü söyledik

Demek isterdim

Ama

Sen beni hiç sevmedin.

***

Arkadaş şahit, düğün davetiyeni gördüğümde

Bittim, lafın gelişi.

***

Cemaatten birine varacağını duyduğumda

“Bu kadar mış” dedim

Aşk,

Sevgi,

Üç kuruşluk efes birası’nın

Hatırı kadar bile değilmiş

Dedim,

Yemin ederim.

***

Yıkıldım!

Göksu’ya karşı oturup efkâr dağıttım

Hani şu benim kötü Toros’a binip kaçtığımız

Akşamlardan birini daha yad edip sövdüm

Artık aklına ne gelirse.

***

Omzumda başını aradım

Kollarımda koca bir hiç

Sahi herkes bana bakıyordu

Yalnızlığımdan utandım

Beni nasıl bırakıp gittin…

***

Sen beni hiç sevmedin

Biliyordum

Sen beni hiç sevmedin ki.

***

Benim ki de laf işte

Şimdi,

Kendimi avutuyorum eski günleri anıp

CD’de eşrefin türküsü

Hakkı, puşt vuruyor

Giresun beyleri

Sen anlamazsın, anlamadın ki.

***

Seni uzaktan seyrettim

Mutlu musun diye o kadar merak ettim ki

Tutamadım kendimi

Düğününde...


***

Belki kuruntu yapıyorum

Sahi, neden hep birini arıyor gibi bakıyordun ki

Arkadaşların bile sordu sana

İtiraf et

Utanılacak ne var ki

Beni aradığını söyleyemedin ama ben anladım biliyor musun

Tanrı şahidim, anladım

Beni aradın

Sanki sümüklü arabesk şarkıları haklı çıkarırcasına beni aradın!


***

O, gün

Ben

Pusuya düşmüş eşref gibi

Kanarken

Sen

Gittin.

***

Vurulmuşum

Doktor; ” bu nasıl kurşun yarası”dedi de

Anlatamadım…

***

On yıl geçmiş, on bahar

On kez açmış menekşesi baharın

On kez solmuş, kar yağmış saçlarıma yağar gibi

Bir kız çocuğu

Nasılda bana benziyor

Kahretsin.

***

“Amca topumu verir misin” dedi

Başımı kaldırıp baktım elini tutuyorsun

On yıl, on bahar…

Sen beni hiç sevmemiştin ki.

16 Ağustos 2010 Ankara Necati TÜFEKCİ

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..