Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Beni Hor Görme Kardeşim

Beni Hor Görme Kardeşim
 

Salih arıkan


Âşık Veysellin güzel bir değişi beni hor görme kardeşim sen altınsın ben tunç muyum diye devam eder. Evet. Sadece engelli olduğu için görüşlerin ne değer verilmeyen arkadaşlarımız var. Bir gün otobüs deyiz bir yer soruldu. Ben cevapladım. Sonra adam başkalarına da sordu. Dün evine gittiğimiz hasan ağabey dedi ki. Ben bu güne kadar hep hor görüldüm. Niye acaba sadece gözleri görmediği için. Bende birçok kere sadece görmediğim için bazı görüşlerime değer verilmediğini biliyorum. Birde bazıları da abartıyor. Hiç değer verilmediği gibi olayların abartıldığı olaylarda var. Ben bir siyasi tespit yapmıştım. Akrabam diyor ki bize yıllar öncesinde bu tespiti bize kör Salih yapmıştı. Asıl kör bizmişiz bazıları aşağılar bazıları yüceltir. Hâlbuki olayı normal görmek gerekir. Bizde sizler gibi farklıyız. Herkesin sarışın esmer olduğu gibi bizde görmüyoruz. Gerekli düzenlemeler eğitim  ve rehabilitasyon çalışmaları yapıldığı zaman bizde sizin gibi hayatımızı rahatlıkla sürdürürüz. Evrensel tasarımda yok sayılmazsak ve makul uyumlulaştırmalar yapılırsa farklılıklarımızla huzurlu ve mutlu bir şekilde yaşarız.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..