Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bulut AbLa'nın Kaleminden :)

http://blog.milliyet.com.tr/handanca

27 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Beni kendimden etme

Beni kendimden etme
 

Sen oyun sanmışsın her şeyi.

Aşkı, şehveti kollarındaki sevgiliyi

Sen bitti sanmışsın beni,

Ama olmadı hala yaşatıyorsun,

Hala içimi acıtıyorsun besbelli…

Karşına çıkmaya takatim yok.

Ellerime vurulan prangalardan kurtulamıyorum.

Doyarak öpemiyorum seni.

Tadımlık oluyor zevkler.

Seni sevdiğim anlar çabuk tükeniyor.

Zaman eriyor yüreğimde

Gölgesinde serinleyen bir kuş gibi

Ağaçların altında eziliyorum.

İçim kocaman

Koskoca yaralarım var, görmüyorlar

Titreyen sadece dizlerim değil

Tüm bedenim,

Yüreğim

Sesim

Seninle gelen aklım bile titriyor kaldırımlarda

Çarparak büyüyor özlemin

Alnımın tam ortasına…


Sen aldırış bile etmiyorsun

Geçtiğin o güzel kadınların bedenlerinde

Tutuşacak bir aşk için inliyorsun.

Erkeğin kahpesi olur mu deme

Öyle bir kahpeye vurulmuşum ki,

Dokunsan bin ah işittiriyor

Kaçsan arkandan konuşuyor

Yanında olsan çare vermiyor güzelliğin

Her an aldatıyor.


Ey kahpe aşk

Koynunda o sarışının izleri var

Dudaklarında bir kumralın sesi

Gelme

Tuttuğun kıyafetlerinde onun dokusu

Bakışlarında onun duruşu

Ey kahpe aşk gelme!

İçimde ecelin derin korkusu

Beni kendimden etme!



Handan. 

 
Toplam blog
: 30
: 494
Kayıt tarihi
: 11.07.11
 
 

Bankacılık mezunu olmama rağmen müzik ve edebiyattan asla kopamayan, monoton bir dünyanın kapılarını..