Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '10

 
Kategori
Aile
 

Beni lale bahçelerine götür baba

Beni lale bahçelerine götür baba
 

Memleketime baharlar gelmiş… Laleler açmış, sonsuza merhaba diyor. Yeni mevsimler müjdeliyor. Sanki hayatımda solan renklere inat gözümün alabildiğine kırmızı lale bahçeleri. İnsanın inanası geliyor, yeni bir mevsim başlıyor tüm güzellikleriyle…

Beni lale bahçelerine götür baba.

En umulmadık baharlar gelsin hayatımıza. Yeni mevsimler müjdele. Memleketimin toprağı kadar saf ve temiz, o toprakta açan laleler kadar güzel olsun beklediklerimiz. Ardımızda kalan mevsimler hep tebessümle hatırlansın, toprağın altından eşip çıkardıklarımız da kirletmesin üzerimizi, silkelenmek için güç ver bana baba, yeni baharlara inandır beni!

Laleler hiç solmasın isterim küçüklüğümden beri bu güzel mevsim hiç bitmesin! Ama bitmesin istediklerimiz de bitiyor baba, engel olmayı öğrenemedim hala, bana her bahar yeniden açan laleleri anlat bu defa uzun uzun ! Bana beklemeyi, sabretmeyi öğret baba! Yeni hayatlara kucak açmayı.

Toplamayalım laleri kalsınlar orda baba, sadece birkaç tane alalım yanımıza hatıra olsun diye.tüm güzellikler kalsın orda yerli yerinde başkalrı da yaşasın. Bir vazo alalım suya koyalım laleri. Hatıraları yaşatmayı ve hatırlarla iyi geçibmeyi öğret bana, yakmasın canımızı koparıp getirdiklerimiz ve kopardığımız yerlerde bıraktığımız o boşluklar dolsun. Kökünden söküp getirmedikçe yeniden laleler açabildiğini söyle. Kökünden sökmemeyi, yeniden hayat bulması için fırsat vermeyi öğret bana.

Beni lale bahçelerine götür baba. Ve lalelerin ömrü kadar kısa olmadığını söyle sevgilerin. Ve solmasın diye laleler, bitmesin diye sevgiler napmalıyız öğret bana.

Bana lale bahçelerinde yürümeyi öğret baba. Ezmeden, incitmeden! Kendi açtığımız yollarda güzelliklere nasıl yürüyeceğimizi anlat. Güzellikleri yaşatmanın yolunu öğret. Boynu bükük lalelere nasıl davranmamız gerektiğini? Ve nasıl soldurmadan taşıyacağımı göster o naif laleleri, beni bunca yıl tuttuğun, taşıdığın, sevdiğin gibi. Herkes öyle incitmekten korkarak davransın senin gibi diye dua et baba! Ama herkes sen değil o yüzden en iyisi mi kırgınlıklarla nasıl başedeceğimi öğret sen bana.

Beni lale bahçelerine götür baba, memleketime bahar gelmiş.

Ama bir mevsim daha bitiyor işte, solacak laleler, korkuyorum baba!

Bana yeni mevsimler müjdele. Tam bitti dediğimiz yerde başladığını anlat bazı şeylerin.

Memleketime baharlar gelmiş, laleler açmış gönlümüzde, gözümüzün alabildiğine kırmızı toprağım. Her fırsatta kaçıp geldiğim ocağın gibi, sımsıkı sardığın kucağın gibi güvenli … Ama gidiyorum işte ben yine ve bitiyor bahar da!

O yüzden son kez …

Söz ver baba! Verilen sözlerde nasıl durulduğunu öğret, tutulmayan sözlerle nasıl mücadele edeceğimi de!

Beni lale bahçelerine götür baba yeni mevsimler, yeni güzellikler müjdele. Bu defa her defasından daha sıkı sarıl bana gönderirken ve lalaler kadar kısa olmadığını söyle gerçek sevgilerin ömrünün…

 
Toplam blog
: 48
: 919
Kayıt tarihi
: 09.06.09
 
 

1990 Muş doğumluyum. Şu an İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesinde okumaktayım. Elim kalem tuttuğ..