Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Beni özlersen

Bir gün;
beni özleyecek olursan
üstü başı yırtık
yalnız perişan
elleri boşluğa uzanan
kimsesiz
sokak çocuklarına sor beni.

bir gün;
beni görmek istersen
özlersen eğer
uzayıp giden
ard arda dizili
hasreti hasrete ekleyen
tren vagonunda ara beni.

bir gün;
beni soracak olursan
gönlü sevdalı
aşktan yaralı
gökyüzünde uçup
yarine haber taşıyan
turnalardan sor beni.

bir gün;
beni merak edecek olursan
her köşebaşında
biraz umut
sevgi bekleyen
sokak dilencisine sor beni.

bir gün;
beni arayacak olursan
üstü harf harf yazan
sessiz sedasız
güllerle süslü
sanki sevdasını
kara toprağa gömmüş
mezar taşlarından sor beni.

meyzem

 
Toplam blog
: 21
: 231
Kayıt tarihi
: 30.08.11
 
 

Lise mezunuyum, Çalışmıyorum, şiir, edebiyat, resim özel merakımdır. Samsunda ikamet ediy..