Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Beni sensiz bırakma

Beni sensiz bırakma
 

Her şeye direnmek kolay da Ben sensizliğe yenik düşerim...


Bir hafta dayanabilirim susuzluğa
Kim ölmüş ki açlıktan
Nefes almadan durabilirim
Bir kaç dakika da olsa
Güneş doğmasa da olur
İnsan bu nasılsa alışır karanlığa.

Mevsim hep kış olsa ne yazar
Canı yok mu kutupta yaşayanların
Gelmese de olur bahar
Üç beş çiçek değil mi sonuçta.

Para pul dediğin nedir ki
Yatım, katım olmasın boşver
Kuru ekmek banarım suya
Midemin gurultusu dinsin yeter
Sanma ki insanı yücelten
Süslü püslü elbiseler
Bir lokma, bir hırka yeter bana.

Yokluğa da katlanırım yoksulluğa da
Kaderde varsa çekerim
Her şeye direnmek kolay da
Ben sensizliğe yenik düşerim
Sabah uyandığımda
Çaresiz seni ararsa gözlerim
Bir feryat düşer ki dilime
Yeri göğü inletir sesim
Yıldırımlar yağar başıma
Bir nefeste bin can veririm
Sakın…
Sakın beni sensiz bırakma.

Sami Bağcı

 
Toplam blog
: 9
: 572
Kayıt tarihi
: 24.04.08
 
 

1961 Kayseri doğumluyum. Bir kamu kuruluşunda çalışıyorum ve halen Kırıkkale' de oturuyorum... Ben,..